Nekako šepajući napreduje finalizacija dvije garaže u Splitskim kvartovima Lokve i Split 3: dok je ona uz osnovnu školu Lokve – Gripe već neko vrijeme u funkciji, makar uz određene probleme, radovi u Dobrilinoj su i naočigled usporili, gotovo zamrli, posljednja dva-tri mjeseca...
Na Lokvama se dakle građani mogu parkirati, to i koriste, iako recimo ‘semafor‘ ne pokazuje broj slobodnih mjesta, a i igrališta na vrhu još uvijek imaju poneku sigurnosnu manjkavost. Mora se reći i kako je malo tko mislio na sigurnost dok je tu bilo staro igralište, nisu se tada mjerile ‘zone izlijetanja‘, ali dobro, nova vremena donose nove, visoke standarde. Pa je tako na igralištima došlo do nekih poboljšanja mimo, odnosno iznad projekta. Kako doznajemo od upućenih, dodatno su se osigurale površine spužvastim materijalom, učvrstili se koševi...
Vratimo se na temu, parkirališnog prostora – iako je garaža na dvije etaže ‘progutala‘ veliki broj automobila građana iz okolnih zgrada, nekako je dojam da je na ulicama Šižgorićeve i Stepinčeve još uvijek znatan broj vozila. Dapače, kako možete vidjeti na našim fotografijama, neki i danas smetaju za normalan prolaz pješaka. Iz Split parkinga su posljednjih tjedana pratili još jednu primjedbu korisnika – da se u garaži nalazi veći broj automobila koji su tu ‘pohranjeni‘, uskladišteni! I tako zauzimaju prostor koristeći parkiralište kao privatnu garažu. Također je bilo određenih negodovanja na parkiranje motocikala na pješačkim površinama, no to nam se čini kao manji problem. Uvjerili smo se kako u garaži na Lokvama postoje tri vozila koja su prekrivena ceradom s jasnom namjerom da tako prezime, dok se na nekoliko njih ‘uhvatio‘ fini sloj prašine. Odgovorni su nam međutim kazali kako za vrijeme njihovih kontrola nisu utvrdili posebne ‘prekršaje‘ te naravi. Prema našim sugovornicima, ukupno su utvrdili kako jedan automobil stoji dulje od mjesec dana bez promjene mjesta te još šest vozila dulje od tjedan dana. Što je zapravo zanemarivo na ukupan broj od 222 parkirna mjesta.
Što se tiče Dobriline, postoji dobra i loša vijest. Loša je da je kašnjenje doista probilo sve rokove (izvođač je preuzeo gradilište u veljači prošle godine uz rok izvođenja od sedam mjeseci!?), dobra je da se vidi kraj. Prema našim izvorima, predviđa se završetak poslova do kraja travnja. No onda tek predstoji tehnički pregled, izdavanje uporabne dozvole, ovo-ono, šta krpe šta konca, ako stanari budu mogli koristiti novo 381 mjesto za automobile plus još 38 za motocikle do pravog početka ljetne sezone tamo negdje u lipnju ili srpnju, bit će sretni! Radovi su se oduljili zbog izmještanja glavnog kabela za napajanje električnom energijom te potrebne nove dokumentacije za taj zahvat. Ali dobro, barem teška mehanizacija na tom gradilištu više ne radi od rane zore ili kasno u noć, a i rezervne lokacije za parkiranje vozila stanara dobro funkcioniraju.