StoryEditorOCM
Obala‘nije korektno‘

Dalmatinac doživio neugodno iskustvo u trgovačkom lancu, oni ga pozvali da mu vrate novac: Otklonit ćemo nepravilnosti

Piše S. Ša.
1. kolovoza 2024. - 20:35

- Bio sam u trgovini Studenca u Omišu dana 30. srpnja i ustanovio kako nas kupce varaju - ljutito nam je poručio čitatelj i otkrio neugodnu situaciju koja mu se dogodila i dobrano ga razljutila.

- Htio sam kupiti "Zewa box" maramice čija je cijena na polici bila 3,65 eura, a kad sam došao na blagajnu njihova cijena je zapravo bila 4,22 eura što je preko 50 centi više.

Bio sam kod radnice i to prigovorio, a kao odgovor sam dobio da one ne stignu promijeniti na vrijeme cijene.

Po mom mišljenju to nikako nije korektno prema nama kupcima koje se na ovaj način vara - frustriran je naš sugovornik.

image

Cijena "Zewa box" maramica prikazana na polici

Snimio čitatelj
image

Drugačija cijena "Zewa box" maramica prikazana na računu

Snimio čitatelj

Za komentar oko cijele situacije kontaktirali smo "Studenac", a odgovor koji smo dobili prenosimo u cijelosti.

- Ispričavamo se kupcu koji je doživio neugodnost u našoj prodavaonici u Omišu. Prilikom pripreme novih tjednih akcija, cijene artikala mijenjaju se u centralnom informacijskom sustavu koji je povezan s blagajnama u prodavaonicama pa se može se dogoditi da zbog povećanog obujma posla tijekom ljetne sezone djelatnici još nisu stigli korigirati sve cijene artikala na samim policama. Vjerujemo da se to dogodilo i u ovom slučaju.

Žurno ćemo otkloniti nepravilnosti, a sve kupce kojima je na blagajni iskazana veća cijena nego na policama pozivamo da se jave u prodavaonicu gdje će im biti vraćena razlika u novcu. Zahvaljujemo kupcima na razumijevanju te ih pozivamo da nam se izravno obrate na  adresu studenac@studenac.hr ako primijete bilo kakvu nepravilnost u našim prodavaonicama kako bismo mogli na vrijeme reagirati te obeštetiti naše kupce koji su nam na prvom mjestu - izjavili su u Studencu.  

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. rujan 2024 08:51