- Bio sam u trgovini Studenca u Omišu dana 30. srpnja i ustanovio kako nas kupce varaju - ljutito nam je poručio čitatelj i otkrio neugodnu situaciju koja mu se dogodila i dobrano ga razljutila.
- Htio sam kupiti "Zewa box" maramice čija je cijena na polici bila 3,65 eura, a kad sam došao na blagajnu njihova cijena je zapravo bila 4,22 eura što je preko 50 centi više.
Bio sam kod radnice i to prigovorio, a kao odgovor sam dobio da one ne stignu promijeniti na vrijeme cijene.
Po mom mišljenju to nikako nije korektno prema nama kupcima koje se na ovaj način vara - frustriran je naš sugovornik.
Za komentar oko cijele situacije kontaktirali smo "Studenac", a odgovor koji smo dobili prenosimo u cijelosti.
- Ispričavamo se kupcu koji je doživio neugodnost u našoj prodavaonici u Omišu. Prilikom pripreme novih tjednih akcija, cijene artikala mijenjaju se u centralnom informacijskom sustavu koji je povezan s blagajnama u prodavaonicama pa se može se dogoditi da zbog povećanog obujma posla tijekom ljetne sezone djelatnici još nisu stigli korigirati sve cijene artikala na samim policama. Vjerujemo da se to dogodilo i u ovom slučaju.
Žurno ćemo otkloniti nepravilnosti, a sve kupce kojima je na blagajni iskazana veća cijena nego na policama pozivamo da se jave u prodavaonicu gdje će im biti vraćena razlika u novcu. Zahvaljujemo kupcima na razumijevanju te ih pozivamo da nam se izravno obrate na adresu studenac@studenac.hr ako primijete bilo kakvu nepravilnost u našim prodavaonicama kako bismo mogli na vrijeme reagirati te obeštetiti naše kupce koji su nam na prvom mjestu - izjavili su u Studencu.