StoryEditor
Životosluškujte tijelo

Vježbate li i dalje kod kuće, evo nekoliko korisnih savjeta trenerice pilatesa: rezultati će biti brže vidljivi, a izbjeći ćete i moguće ozljede

Piše PSD
16. lipnja 2020. - 18:44

Rad i vježbanje kod kuće doveli su nas do spoznaje da nam i ne treba tako puno rekvizita za postizanje rezultata i održavanje rasporeda na kakav smo navikli prije 'novog normalnog' stila života. 

I nakon što se život lagano vratio u normalu, a teretane se otvorile, mnogi su još uvijek skeptični kada su u pitanju veće grupe ljudi, dok su se neki skroz naviknuli na vježbanje kod kuće. Mi, priznajemo, ne spadamo u ovu drugu skupinu jer nam nedostaje organizacije i motivacije, no čini se da se sve veći broj ljudi okreće kućnom vježbanju.

U obilju stilova i načina rekreiranja kod kuće, pilates se pokazao kao jedan od prilagodljivijih načina. Osim što vam treba samo jedan rekvizit i malo radnog prostora, bespuće interneta ponudilo je i velik broj videa i trikova za vježbanje kod kuće, a mi smo naišli i na neke korisne savjete.

Pilates za cijelo tijelo

Poznato je da je način vježbanja uz pilates loptu potiče jačanje, produljenje i toniranje mišića cijelog tijela te pomaže u borbi protiv bolova u leđima. Za prakticiranje ovog stila trebat će vam samo jedan osnovni rekvizit i možda još koji dodatni po izboru, a trenerica i osnivačica Xtend Barre i Xtend Pilates programa, Andrea Rogers podijelila je za Popsugar i tri korisna savjeta kako izbjeći ozljede tijekom vježbanja kod kuće i postići bolje rezultate.

Prilagodite si ritam

Usredotočenost na kontrolu pokreta koji radite pomoći će maksimiziranju vaših rezultata, kaže Roger koja smatra da kod vježbanja kvaliteta i te kako dolazi ispred kvantitete.

- Izvođenje vježbi na pilates lopti prebrzim tempom ili s previše ponavljanja može izazvati kontraefekt. Želite li izvući maksimum iz svog vježbanja, kontrolirajte svoj pokret te si dajte vremena da ga pravilno i usklađeno izvedete. Bolje je napraviti koje ponavljanje manje, sve dok pravilno izvodite pokrete, savjetuje Andrea.

Koristite lakše rekvizite

Dosta ljudi smatra da će postići bolje rezultate s težim rekvizitima, poput utega koje koriste prilikom vježbanja, no Rogers se ne slaže u potpunosti s tim.

- Želite li zavidne rezultate, zapravo biste trebali raditi suprotno. Usredotočite se na male i kontrolirane pokrete s lakšom težinom rekvizita u rukama ili na nogama. Ova kombinacija pomaže u stvaranju dugih, vitkih mišića, naglašava Rogers.

Pronađite svoju zonu izazova

Dobro je imati izazove, no Rogers smatra da se ne biste trebali previše gurati iznad okvira svojih mogućnosti želite li izbjeći ozljede.

- Osjećajte i slušajte svoje tijelo dok vježbate, to je najvažnije, zaključuje Rogers.

item - id = 1026847
related id = 0 -> 1065616
related id = 1 -> 1032384
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. listopad 2021 16:11