Mozak većine potrošača funkcionira na isti način. Tijekom kupovine cilj je iz supermarketa kući ponijeti što više, iznos platiti što manje, no svako promišljanje tu staje. Kada dođu kući, mnogi "trpaju" hranu u hladnjak bez nekakvog posebnog reda - cilj je, naime, sve spremiti na sigurnu teperaturu i namirnice ponekad plaćene "po zlatu" sačuvati od kvarenja.
No brojni ekonomski stručnjaci i oni čiji je posao pomoć u organizaciji budžeta, ne bi se složili s takvim pristupom. Oni tvrde da se trik uštede krije upravo u načinu orgnizacije kod kuće.
Otud, dodaju, kreće svaka pogreška koju radimo ili ćemo napraviti u dućanu. To potvrđuje i Ben Simon, osnivač stranice The Imperfect Produce za Mind Body Green. Njegov je cilj projektom bio educirati potrošače o namirnica...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....