stdClass Object ( [id] => 126945 [title] => Hrvoje Krstulović: U Splitu ću otvoriti još jedno multipleks kino s 12 dvorana [alias] => hrvoje-krstulovic-u-splitu-cu-otvoriti-jos-jedno-multipleks-kino-s-12-dvorana [catid] => 264 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Najjači hrvatski  kinolanac i jedan od najjačih brendova u nas, “Cinestar“, napokon će službeno otvoriti vrata u Splitu, u sklopu prodajnog centra “Joker“, kamo se uselio na mjesto ugašenog “Broadwaya“. Splićani su dugo čekali na “Cinestar“. Prije Splita, drugoga grada po veličini u Hrvatskoj, dobili su ga Zagreb (u centru i Novom Zagrebu), Rijeka, Zadar i Šibenik, a uskoro će i Osijek. No, bolje ikad nego nikad.

Svečano otvaranje multipleksa dogodit će se idući četvrtak, kad će najmoderniji “Cinestarovi“ projektori (pret)premijerno zavrtjeti film “Savršena formula“ (“Limitless“) u kojemu glume mlade zvijezde u usponu, Bradley Cooper i Abbie Cornish, poduprte oskarovcem Robertom De Nirom. Uoči tog nesumnjivo velikog događaja za grad porazgovarali smo sa članom uprave uspješne tvrtke “Blitz-Cinestar“ Hrvojem Krstulovićem. “Cinestar“ je odmah na samom početku trebao biti u “Jokeru“, no niste se uspjeli dogovoriti s Kerumom koji je kasnije to javno zažalio...

- Činjenica je da se nismo uspjeli dogovoriti, ali u našem slučaju ovo je druga sreća (smijeh). U samom početku bili smo malčice skeptični prema “Jokeru“, no pokazalo se u praksi da ga Splićani redovito posjećuju i da je vrlo uspješan centar. Arhitektonski je vrlo lijepo uređen, s odličnim materijalima i rasvjetom, što je bilo važno za odabir jednog “Cinestar“ projekta.

Inovacije u projekcijama

Kakav je osjećaj napokon biti u Splitu, za koji ste emotivno vezani?

- Osjećaj je uvijek dobar. Krstulovići su iz Splita i moj pokojni otac zasigurno bi bio vrlo zadovoljan i sretan zbog “Cinestara“ u njegovu gradu.

Znate li kako Kerum gleda na rošadu “Broadwaya“ i “Cinestara“?

- Vjerujem da je također zadovoljan. “Cinestar“ će pridonijeti kvaliteti i uspješnosti centra te promijeniti percepciju Splićana u vezi kina, s obzirom na to da smatram kako se proteklih godina nije dovoljno ulagalo u kinobiznis u Splitu.

Kako uopće komentirate gašenje “Broadwaya“?

- Gašenju je kumovala kombinacija problema. Danas je vrlo teško održavati pojedinačno kino bez adekvatnog i snažnog ulaganja. Stvorili su se novi izazovi za kinoprikazivača. Digitalizacija kina iziskuje dodatna ulaganja. Sa samo jednim kinom to je teško pratiti. Kino danas mora ići k digitalnim formatima, ne samo 35-milimetarskim, koji će omogućavati i druge vrste sadržaja, prikazivanje opera, koncerata... Kino je danas puno više od samoga kina.

U našem posljednjem intervjuu kazali ste da ćete u Split ući na velika vrata s multipleksom od deset dvorana. Kako to da ste ipak odabrali ulazak na srednja i odlučili se useliti u postojeći multipleks pokojnog “Broadwaya“? Je li to možda samo početak?

- Točno je da smo htjeli veći multipleks u odnosu na “Broadway“. No “Joker“ se pokazao izvrsnom lokacijom. Uložili smo puno novca, nekih šest milijuna kuna, da bismo postojeće kino približili “Cinestarovu“ standardu. Mislim da će Splićani primijetiti razliku, počevši od preuređena lobija do digitalizacije dvorana, promjene projektora i projekcijskih otvora.

I ovom ih prilikom pozivam u kino. Napravili smo apsolutno sve koliko nam je vrijeme dopuštalo u ovih mjesec dana. “Cinestar Split“ je prvo potpuno digitalno kino u Hrvatskoj, što dovoljno govori i ipak nešto znači. Uložili smo puno i u usluge kako bi Split bio ravnopravan sa Zagrebom i ostalim gradovima, zatim u kvalitetan zvuk, sliku i sadržaj.

Što se tiče vašeg potpitanja - da, mi već imamo drugi projekt u Splitu. Gradimo 12 dvorana ukupnog kapaciteta 2000 sjedala, dakle bit će to drugi najveći multipleks u Hrvatskoj iza onoga zagrebačkog i moglo bi se reći da Splićanima vraćam “dugove“ s kamatama (smijeh). No ne bih još o tome, neka se vaši čitatelji još malo strpe za detalje.

Greške u prvim koracima

Jeste li na ovaj način htjeli preduhitriti najavljeno travanjsko otvaranje “Cineplexxa“ u “City Centru One“ koji je i vama bio ponuđen kao lokacija?

- Istina, “City Centar One“ bio nam je ponuđen, ali ta lokacija nije zadovoljila naše standarde. Najveći razlog “brzog useljenja“ jest taj što Split nije bio pokriven “Cinestarovim“ multipleksom, a u međuvremenu se, dok smo tragali za lokacijom, otvorila dobra prilika u “Jokeru“, vrhunski lociranom i uspješnom centru. Znači, prevagnuo je splet neočekivanih, a povoljnih okolnosti i, dakako, emocije prema Splitu, dosad jednom od rijetkih hrvatskih gradova bez “Cinestara“.

Jedno je izgraditi multipleks iz temelja, a drugo, možda čak i teže, preuzeti postojeće kino i brendirati ga u svome stilu.

- Točno, zato smo i uložili toliko puno truda i novca. Naravno, kad nešto gradite iz nule, radite to na svoj način, ali vrlo smo zadovoljni postignutim. Kino nisu samo audiovizualni standardi, nego i usluge i filmovi. Splićani će sada moći vidjeti svaki hit paralelno s američkim otvaranjima i filmovi više neće u širokom luku zaobilaziti njihov grad.

Pa ipak, u ova tri tjedna, koliko “Cinestar“ radi u Splitu, posjetitelji su se požalili na pojedine tehničke greške u koracima. Zar možda nije bilo bolje zatvoriti sve na mjesec dana i napraviti potrebne korekcije “na miru“?

- Iznimno je teško operirati kinom, a preko noći i ujutro ga preuređivati, tako da su neke greške, nažalost, bile moguće, pa i očekivane, ali prouzrokovane isključivo željom da se multipleks dovede na veći, “Cinestarov“ standard. Kao prvo, da zatvorimo kino zbog preuređenja, ne bi bilo fer prema “Jokeru“ koji o njemu dijelom ovisi.

Kao drugo, zatvaranje kina, pa njegovo otvaranje, ima prednosti i mane, pri čemu potonje prednjače. Gubi se navika odlaska na filmove i velik bi broj ljudi poljubio zatvorena vrata. Mislim da smo na ovaj način pokazali snagu tvrtke i brenda, da možemo napraviti i to.

U kinu se sve mijenja osim fotelja koje ostaju plave, umjesto uglavnom “cinestarovski“ romantične crvene boje.

- Da smo i fotelje odlučili promijeniti, radovi bi trajali znatno dulje. Fotelje koje smo zatekli u “Broadwayu“ imaju zavidan standard, udobne su, široke 60 centimetara, s velikim rukohvatima i nisu preklopne. Kada smo te važne parametre uzeli u obzir, nije bilo potrebe za promjenom, iako smo ih sve obnovili i većinu tapecirali.

Hoće li “Cinestar Split“ imati skrivene i ponoćne premijere?

- Hoće.

Da ne bude previše?

Držite li da je brojka od tri multipleksa (dva “Cinestara“ plus “Cineplexx“) u Splitu prekomjerna? Mislite da ovaj grad to može podnijeti?

- Split, po meni, može podnijeti samo dva multipleksa.

S koliko ćete kopija sada distribuirati Blitzove filmove, s obzirom na to da se, uz Split, “Cinestar“ otvara i u Osijeku?

- Ako se radi o 35-milimetarskim kopijama filmova, njihov broj u Hrvatskoj određuje potencijal filma. Ako postoji potencijal, povećat će se i broj kopija, ako to ekonomski pokazatelji sugeriraju. Puno je bolja situacija s digitalnim kopijama - što je veći broj kopija, troškovi su niži.

Izjavili ste da je konačni cilj “Cinestara” jedan stanovnik - jedan posjet kinu godišnje, znači ukupno četiri i pol milijuna gledatelja. Koliko gledatelja očekujete u prvih godinu dana u Splitu?

- Očekujemo 250.000 ljudi godišnje, premda tvrdim da je naš potencijal veći, ali ovdje smo ipak limitirani brojem dvorana i njihovim kapacitetom. Kad otvorimo drugi “Cinestar“ multipleks u Splitu, očekujemo 500.000 gledatelja godišnje.

Kakav ćete distributersko-prikazivalački odnos imati prema gradskim singl-kinima, “Ekranu“ i “Kinoteci“? Hoće li i u splitskom “Cinestaru“ jedna dvorana biti rezervirana za festivalski art film kao i u Zagrebu?

- Odnos ćemo nastaviti održavati u skladu s mogućnostima. Najuspješniji art filmovi koji se prikažu na “Cinefest“ programu u Zagrebu bit će filmofilima dostupni i u Splitu. Nažalost, neće moći baš svi, s obzirom na to da nemamo dovoljno kapaciteta, no na taj način u igru uskače, primjerice, upravo “Ekran“ koji sada prikazuje film “Biutiful“ s Javierom Bardemom.

Blitz je u posljednje vrijeme distribuirao solidan broj hrvatskih filmova, od kojih je najgledaniji bio “72 dana“ s jedva 10-ak tisuća gledatelja. Kako komentirate slabu gledanost domaćih filmova?

- Hrvatska kinomreža vapi za uspješnim hrvatskim filmom. On je neophodan, jer nije dobro da se kinomreža oslanja samo na američku i europsku produkciju. Udio hrvatskog filma u ukupnom box-officeu u hrvatskim kinima je na samome dnu ljestvice svih europskih zemalja. Moramo sve učiniti što je u našoj moći da taj postotak podignemo, kako bismo kinomreži omogućili veću posjećenost, a i da privučemo publiku koja inače ne zalazi u kina.

Jedan od glavnih razloga negledanosti hrvatskog filma jest što je isti više orijentiran na naslove namijenjene festivalskoj publici, a manje na komercijalne. Isto tako, hrvatski film u medijima nema mjesta koliko bi trebao imati. Apsolutno sam siguran da hrvatski film ima publiku i ne držim da je stigmatiziran, što potvrđuju uspjesi “Maršala“, “Muškarca bez brkova“, “Duha u močvari“...

Ipak, kad se snima film, trebalo bi se razmišljati o krajnjem potrošaču – gledatelju. Smatram da tri kvalitetno producirana žanra mogu privući publiku u većem broju. To su dječji film, po mogućnosti po lektiri, komedija i povijesni spektakl...

Hrvoje Krstulović: “U Splitu očekujemo 250.000 posjetitelja godišnje, poslije i dvostruko više”

Borba za gledanost hrvatskog filma

... poput ekranizacije bitke na Krbavskom polju?

- Dapače, zašto ne?! Publika bi takve filmove podržala i prihvatila. Vesele me pomaci u radu Hrvatskog audiovizualnog centra. Suradnja u svim strukama je nužna kako bi se hrvatski film podigao na novu razinu.

Neki od domaćih filmaša požalili su nam se na “maćehinski odnos distributera i prikazivača“, u smislu da se hrvatski filmovi puštaju u neadekvatnim terminima, s premalim brojem kopija itd. Kako to komentirate?

- Broj kopija određuje producent. Koliko ih on napravi, toliko ih distributer distribuira. Ne bih se složio s time da su termini bili neadekvatni. Svaki hrvatski film je isto, ako ne i bolje, tretiran od stranog proizvoda, međutim treba biti i gledan. Naše tvrtke podržavaju hrvatski film. Mi ga trebamo. On je dio naše kulture i identiteta.

Možemo li onda očekivati da će hrvatski film dosegnuti 20 posto godišnjeg box-officea, kao u većini istočnoeuropskih zemalja? Mogu li u tome pomoći ovogodišnji (dječji) filmovi kao što su “Koko i duhovi“, “Duh babe Ilonke“...?

- To je vrlo visok cilj koji nije neostvariv. Međutim, da se on i ostvari, treba nam petogodišnji ciklus permanentnog rada svih ljudi zaduženih za hrvatsku audiovizualnu industriju, medija i slično. To je cilj kojemu moramo stremiti, ali za njega nam treba i veći broj hrvatskih filmova godišnje.

MARKO NJEGIĆ

3D bolji nego ikada

Sudeći po doživljaju filma “Put osvete“ s Nicolasom Cageom, 3D sustav je bolji nego ikad prije. Košta li zato ulaznica za 3D filmove 10-ak kuna više u odnosu na 2D projekcije?

- Malo jesmo skuplji, ali razlika u trodimenzionalnom doživljaju je drastična. Inače, ekstra cijena za ulaznice za 3D prisutna je svugdje u svijetu, zbog većeg troška 3D filmova i tehnologije potrebne za njihovo kvalitetno prikazivanje.

U Splitu je, recimo, instaliran RealD 3D XL - najjači 3D sustav na svijetu. U posebnu “Extreme” dvoranu postavljeno je još veće platno na koje se filmovi projiciraju iz Barco DP2K-32B projektora koji drži Guinnessov rekord kao najsvjetliji kinoprojektor na svijetu.

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => Uoči službenog otvaranja splitske ‘ekspoziture’ najjačeg kinolanca u Hrvatskoj, njegov čelni čovjek nam otkriva: [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2011-03-12 18:24:39 [created_by] => 39 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2011-03-16 02:00:30 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2011-03-13 11:11:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 6206 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 264 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti za kvalitetan život [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, zdravlje, moda, ljepota, putovanja, tehnologija, gastro, dom, obitelj, karijera, viral [secure] => 0 [page_title] => Život [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Archive/images/2011/03/12/spektar/KRSTULOVIC-121007.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "700x495" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 264 [name] => Život [alias] => zivot [description] => [parent] => 254 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 3 [params] => {"inheritFrom":"254","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 4527653 Threads: 4 Questions: 147900754 Slow queries: 62960 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 4400720 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 57 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front04 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /mozaik/zivot ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /mozaik/zivot/hrvoje-krstulovic-u-splitu-cu-otvoriti-jos-jedno-multipleks-kino-s-12-dvorana-126945 [printLink] => /mozaik/zivot/hrvoje-krstulovic-u-splitu-cu-otvoriti-jos-jedno-multipleks-kino-s-12-dvorana-126945?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 160938 [name] => HrvojeKrstulović [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => hrvojekrstulovic [link] => /tag/hrvojekrstulovic ) [1] => stdClass Object ( [id] => 228193 [name] => cinestar [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => cinestar [link] => /tag/cinestar ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => Uoči službenog otvaranja splitske ‘ekspoziture’ najjačeg kinolanca u Hrvatskoj, njegov čelni čovjek nam otkriva: [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Hrvoje Krstulović: U Splitu ću otvoriti još jedno multipleks kino s 12 dvorana [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-16-12-08-55-39 [profile] => Joomla\CMS\Object\CMSObject Object ( [_errors:protected] => Array ( ) [gender] => ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2011/03/12/spektar/KRSTULOVIC-121007.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2011/03/12/spektar/KRSTULOVIC-121007.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

Najjači hrvatski  kinolanac i jedan od najjačih brendova u nas, “Cinestar“, napokon će službeno otvoriti vrata u Splitu, u sklopu prodajnog centra “Joker“, kamo se uselio na mjesto ugašenog “Broadwaya“. Splićani su dugo čekali na “Cinestar“. Prije Splita, drugoga grada po veličini u Hrvatskoj, dobili su ga Zagreb (u centru i Novom Zagrebu), Rijeka, Zadar i Šibenik, a uskoro će i Osijek. No, bolje ikad nego nikad.

Svečano otvaranje multipleksa dogodit će se idući četvrtak, kad će najmoderniji “Cinestarovi“ projektori (pret)premijerno zavrtjeti film “Savršena formula“ (“Limitless“) u kojemu glume mlade zvijezde u usponu, Bradley Cooper i Abbie Cornish, poduprte oskarovcem Robertom De Nirom. Uoči tog nesumnjivo velikog događaja za grad porazgovarali smo sa članom uprave uspješne tvrtke “Blitz-Cinestar“ Hrvojem Krstulovićem. “Cinestar“ je odmah na samom početku trebao biti u “Jokeru“, no niste se uspjeli dogovoriti s Kerumom koji je kasnije to javno zažalio...

- Činjenica je da se nismo uspjeli dogovoriti, ali u našem slučaju ovo je druga sreća (smijeh). U samom početku bili smo malčice skeptični prema “Jokeru“, no pokazalo se u praksi da ga Splićani redovito posjećuju i da je vrlo uspješan centar. Arhitektonski je vrlo lijepo uređen, s odličnim materijalima i rasvjetom, što je bilo važno za odabir jednog “Cinestar“ projekta.

Inovacije u projekcijama

Kakav je osjećaj napokon biti u Splitu, za koji ste emotivno vezani?

- Osjećaj je uvijek dobar. Krstulovići su iz Splita i moj pokojni otac zasigurno bi bio vrlo zadovoljan i sretan zbog “Cinestara“ u njegovu gradu.

Znate li kako Kerum gleda na rošadu “Broadwaya“ i “Cinestara“?

- Vjerujem da je također zadovoljan. “Cinestar“ će pridonijeti kvaliteti i uspješnosti centra te promijeniti percepciju Splićana u vezi kina, s obzirom na to da smatram kako se proteklih godina nije dovoljno ulagalo u kinobiznis u Splitu.

Kako uopće komentirate gašenje “Broadwaya“?

- Gašenju je kumovala kombinacija problema. Danas je vrlo teško održavati pojedinačno kino bez adekvatnog i snažnog ulaganja. Stvorili su se novi izazovi za kinoprikazivača. Digitalizacija kina iziskuje dodatna ulaganja. Sa samo jednim kinom to je teško pratiti. Kino danas mora ići k digitalnim formatima, ne samo 35-milimetarskim, koji će omogućavati i druge vrste sadržaja, prikazivanje opera, koncerata... Kino je danas puno više od samoga kina.

U našem posljednjem intervjuu kazali ste da ćete u Split ući na velika vrata s multipleksom od deset dvorana. Kako to da ste ipak odabrali ulazak na srednja i odlučili se useliti u postojeći multipleks pokojnog “Broadwaya“? Je li to možda samo početak?

- Točno je da smo htjeli veći multipleks u odnosu na “Broadway“. No “Joker“ se pokazao izvrsnom lokacijom. Uložili smo puno novca, nekih šest milijuna kuna, da bismo postojeće kino približili “Cinestarovu“ standardu. Mislim da će Splićani primijetiti razliku, počevši od preuređena lobija do digitalizacije dvorana, promjene projektora i projekcijskih otvora.

I ovom ih prilikom pozivam u kino. Napravili smo apsolutno sve koliko nam je vrijeme dopuštalo u ovih mjesec dana. “Cinestar Split“ je prvo potpuno digitalno kino u Hrvatskoj, što dovoljno govori i ipak nešto znači. Uložili smo puno i u usluge kako bi Split bio ravnopravan sa Zagrebom i ostalim gradovima, zatim u kvalitetan zvuk, sliku i sadržaj.

Što se tiče vašeg potpitanja - da, mi već imamo drugi projekt u Splitu. Gradimo 12 dvorana ukupnog kapaciteta 2000 sjedala, dakle bit će to drugi najveći multipleks u Hrvatskoj iza onoga zagrebačkog i moglo bi se reći da Splićanima vraćam “dugove“ s kamatama (smijeh). No ne bih još o tome, neka se vaši čitatelji još malo strpe za detalje.

Greške u prvim koracima

Jeste li na ovaj način htjeli preduhitriti najavljeno travanjsko otvaranje “Cineplexxa“ u “City Centru One“ koji je i vama bio ponuđen kao lokacija?

- Istina, “City Centar One“ bio nam je ponuđen, ali ta lokacija nije zadovoljila naše standarde. Najveći razlog “brzog useljenja“ jest taj što Split nije bio pokriven “Cinestarovim“ multipleksom, a u međuvremenu se, dok smo tragali za lokacijom, otvorila dobra prilika u “Jokeru“, vrhunski lociranom i uspješnom centru. Znači, prevagnuo je splet neočekivanih, a povoljnih okolnosti i, dakako, emocije prema Splitu, dosad jednom od rijetkih hrvatskih gradova bez “Cinestara“.

Jedno je izgraditi multipleks iz temelja, a drugo, možda čak i teže, preuzeti postojeće kino i brendirati ga u svome stilu.

- Točno, zato smo i uložili toliko puno truda i novca. Naravno, kad nešto gradite iz nule, radite to na svoj način, ali vrlo smo zadovoljni postignutim. Kino nisu samo audiovizualni standardi, nego i usluge i filmovi. Splićani će sada moći vidjeti svaki hit paralelno s američkim otvaranjima i filmovi više neće u širokom luku zaobilaziti njihov grad.

Pa ipak, u ova tri tjedna, koliko “Cinestar“ radi u Splitu, posjetitelji su se požalili na pojedine tehničke greške u koracima. Zar možda nije bilo bolje zatvoriti sve na mjesec dana i napraviti potrebne korekcije “na miru“?

- Iznimno je teško operirati kinom, a preko noći i ujutro ga preuređivati, tako da su neke greške, nažalost, bile moguće, pa i očekivane, ali prouzrokovane isključivo željom da se multipleks dovede na veći, “Cinestarov“ standard. Kao prvo, da zatvorimo kino zbog preuređenja, ne bi bilo fer prema “Jokeru“ koji o njemu dijelom ovisi.

Kao drugo, zatvaranje kina, pa njegovo otvaranje, ima prednosti i mane, pri čemu potonje prednjače. Gubi se navika odlaska na filmove i velik bi broj ljudi poljubio zatvorena vrata. Mislim da smo na ovaj način pokazali snagu tvrtke i brenda, da možemo napraviti i to.

U kinu se sve mijenja osim fotelja koje ostaju plave, umjesto uglavnom “cinestarovski“ romantične crvene boje.

- Da smo i fotelje odlučili promijeniti, radovi bi trajali znatno dulje. Fotelje koje smo zatekli u “Broadwayu“ imaju zavidan standard, udobne su, široke 60 centimetara, s velikim rukohvatima i nisu preklopne. Kada smo te važne parametre uzeli u obzir, nije bilo potrebe za promjenom, iako smo ih sve obnovili i većinu tapecirali.

Hoće li “Cinestar Split“ imati skrivene i ponoćne premijere?

- Hoće.

Da ne bude previše?

Držite li da je brojka od tri multipleksa (dva “Cinestara“ plus “Cineplexx“) u Splitu prekomjerna? Mislite da ovaj grad to može podnijeti?

- Split, po meni, može podnijeti samo dva multipleksa.

S koliko ćete kopija sada distribuirati Blitzove filmove, s obzirom na to da se, uz Split, “Cinestar“ otvara i u Osijeku?

- Ako se radi o 35-milimetarskim kopijama filmova, njihov broj u Hrvatskoj određuje potencijal filma. Ako postoji potencijal, povećat će se i broj kopija, ako to ekonomski pokazatelji sugeriraju. Puno je bolja situacija s digitalnim kopijama - što je veći broj kopija, troškovi su niži.

Izjavili ste da je konačni cilj “Cinestara” jedan stanovnik - jedan posjet kinu godišnje, znači ukupno četiri i pol milijuna gledatelja. Koliko gledatelja očekujete u prvih godinu dana u Splitu?

- Očekujemo 250.000 ljudi godišnje, premda tvrdim da je naš potencijal veći, ali ovdje smo ipak limitirani brojem dvorana i njihovim kapacitetom. Kad otvorimo drugi “Cinestar“ multipleks u Splitu, očekujemo 500.000 gledatelja godišnje.

Kakav ćete distributersko-prikazivalački odnos imati prema gradskim singl-kinima, “Ekranu“ i “Kinoteci“? Hoće li i u splitskom “Cinestaru“ jedna dvorana biti rezervirana za festivalski art film kao i u Zagrebu?

- Odnos ćemo nastaviti održavati u skladu s mogućnostima. Najuspješniji art filmovi koji se prikažu na “Cinefest“ programu u Zagrebu bit će filmofilima dostupni i u Splitu. Nažalost, neće moći baš svi, s obzirom na to da nemamo dovoljno kapaciteta, no na taj način u igru uskače, primjerice, upravo “Ekran“ koji sada prikazuje film “Biutiful“ s Javierom Bardemom.

Blitz je u posljednje vrijeme distribuirao solidan broj hrvatskih filmova, od kojih je najgledaniji bio “72 dana“ s jedva 10-ak tisuća gledatelja. Kako komentirate slabu gledanost domaćih filmova?

- Hrvatska kinomreža vapi za uspješnim hrvatskim filmom. On je neophodan, jer nije dobro da se kinomreža oslanja samo na američku i europsku produkciju. Udio hrvatskog filma u ukupnom box-officeu u hrvatskim kinima je na samome dnu ljestvice svih europskih zemalja. Moramo sve učiniti što je u našoj moći da taj postotak podignemo, kako bismo kinomreži omogućili veću posjećenost, a i da privučemo publiku koja inače ne zalazi u kina.

Jedan od glavnih razloga negledanosti hrvatskog filma jest što je isti više orijentiran na naslove namijenjene festivalskoj publici, a manje na komercijalne. Isto tako, hrvatski film u medijima nema mjesta koliko bi trebao imati. Apsolutno sam siguran da hrvatski film ima publiku i ne držim da je stigmatiziran, što potvrđuju uspjesi “Maršala“, “Muškarca bez brkova“, “Duha u močvari“...

Ipak, kad se snima film, trebalo bi se razmišljati o krajnjem potrošaču – gledatelju. Smatram da tri kvalitetno producirana žanra mogu privući publiku u većem broju. To su dječji film, po mogućnosti po lektiri, komedija i povijesni spektakl...

Hrvoje Krstulović: “U Splitu očekujemo 250.000 posjetitelja godišnje, poslije i dvostruko više”

Borba za gledanost hrvatskog filma

... poput ekranizacije bitke na Krbavskom polju?

- Dapače, zašto ne?! Publika bi takve filmove podržala i prihvatila. Vesele me pomaci u radu Hrvatskog audiovizualnog centra. Suradnja u svim strukama je nužna kako bi se hrvatski film podigao na novu razinu.

Neki od domaćih filmaša požalili su nam se na “maćehinski odnos distributera i prikazivača“, u smislu da se hrvatski filmovi puštaju u neadekvatnim terminima, s premalim brojem kopija itd. Kako to komentirate?

- Broj kopija određuje producent. Koliko ih on napravi, toliko ih distributer distribuira. Ne bih se složio s time da su termini bili neadekvatni. Svaki hrvatski film je isto, ako ne i bolje, tretiran od stranog proizvoda, međutim treba biti i gledan. Naše tvrtke podržavaju hrvatski film. Mi ga trebamo. On je dio naše kulture i identiteta.

Možemo li onda očekivati da će hrvatski film dosegnuti 20 posto godišnjeg box-officea, kao u većini istočnoeuropskih zemalja? Mogu li u tome pomoći ovogodišnji (dječji) filmovi kao što su “Koko i duhovi“, “Duh babe Ilonke“...?

- To je vrlo visok cilj koji nije neostvariv. Međutim, da se on i ostvari, treba nam petogodišnji ciklus permanentnog rada svih ljudi zaduženih za hrvatsku audiovizualnu industriju, medija i slično. To je cilj kojemu moramo stremiti, ali za njega nam treba i veći broj hrvatskih filmova godišnje.

MARKO NJEGIĆ

3D bolji nego ikada

Sudeći po doživljaju filma “Put osvete“ s Nicolasom Cageom, 3D sustav je bolji nego ikad prije. Košta li zato ulaznica za 3D filmove 10-ak kuna više u odnosu na 2D projekcije?

- Malo jesmo skuplji, ali razlika u trodimenzionalnom doživljaju je drastična. Inače, ekstra cijena za ulaznice za 3D prisutna je svugdje u svijetu, zbog većeg troška 3D filmova i tehnologije potrebne za njihovo kvalitetno prikazivanje.

U Splitu je, recimo, instaliran RealD 3D XL - najjači 3D sustav na svijetu. U posebnu “Extreme” dvoranu postavljeno je još veće platno na koje se filmovi projiciraju iz Barco DP2K-32B projektora koji drži Guinnessov rekord kao najsvjetliji kinoprojektor na svijetu.

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/hrvoje-krstulovic-u-splitu-cu-otvoriti-jos-jedno-multipleks-kino-s-12-dvorana-126945 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=d5fa891029fb6e55d722727feda7094760de3e8b [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Hrvoje+Krstulovi%C4%87%3A+U+Splitu+%C4%87u+otvoriti+jo%C5%A1+jedno+multipleks+kino+s+12+dvorana&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fhrvoje-krstulovic-u-splitu-cu-otvoriti-jos-jedno-multipleks-kino-s-12-dvorana-126945 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fhrvoje-krstulovic-u-splitu-cu-otvoriti-jos-jedno-multipleks-kino-s-12-dvorana-126945 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => Uoči službenog otvaranja splitske ‘ekspoziture’ najjačeg kinolanca u Hrvatskoj, njegov čelni čovjek nam otkriva: [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
ŽivotUoči službenog otvaranja splitske ‘ekspoziture’ najjačeg kinolanca u Hrvatskoj, njegov čelni čovjek nam otkriva:

Hrvoje Krstulović: U Splitu ću otvoriti još jedno multipleks kino s 12 dvorana

Piše PSD.
13. ožujka 2011. - 12:11

Najjači hrvatski  kinolanac i jedan od najjačih brendova u nas, “Cinestar“, napokon će službeno otvoriti vrata u Splitu, u sklopu prodajnog centra “Joker“, kamo se uselio na mjesto ugašenog “Broadwaya“. Splićani su dugo čekali na “Cinestar“. Prije Splita, drugoga grada po veličini u Hrvatskoj, dobili su ga Zagreb (u centru i Novom Zagrebu), Rijeka, Zadar i Šibenik, a uskoro će i Osijek. No, bolje ikad nego nikad.

Svečano otvaranje multipleksa dogodit će se idući četvrtak, kad će najmoderniji “Cinestarovi“ projektori (pret)premijerno zavrtjeti film “Savršena formula“ (“Limitless“) u kojemu glume mlade zvijezde u usponu, Bradley Cooper i Abbie Cornish, poduprte oskarovcem Robertom De Nirom. Uoči tog nesumnjivo velikog događaja za grad porazgovara...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. svibanj 2024 14:08