Ticker 1

Prijelomna vijest

Ticker 2

StoryEditor
ZdravljeVRIJEDI PROČITATI

Sjedite na poslu osam ili više sati i počinjete osjećati posljedice ovakvog načina života? Vrijeme je za uvođenje novih navika, donosimo par savjeta

Piše L.L.
2. veljače 2020. - 19:08
Ilustracija/Shutterstock

Sjedenje pred kompjuterom ili laptopom sastavni je dio velikog broja današnjih poslova, a to se posebno odnosi na one uredske. Čak i ako imate najudobniju stolicu na raspolaganju što, vjerujemo da ćete se složiti, često nije ni blizu realnom stanju, dugotrajno sjedenje utječe na vaše zdravlje i raspoloženje.

Ugledni ergonomist Matt Birtles stoga je za The Guardian izdvojio nekoliko savjeta koje biste trebali i sami početi primjenjivati.

Najvažnije - nemojte sjediti predugo. Ustanite sa svog mjesta svakih sat vremena na barem pet minuta i prošetajte po uredu. 

Ako radite od kuće, nemojte sjediti na stolicama koje se nalaze, recimo, za vašim kuhinjskim stolom ili na sofi već nabavite pravu uredsku stolicu. Također, krećite se što više jer pokret je ključ mišićno-koštanog zdravlja.

Stopala držite čvrsto na podu i podesite visinu stolice. Ne odmarajte ruke na naslonima za ruke. Ovi dijelovi stolca trebali bi vam služiti isključivo za pomoć pri ustajanju. Nemojte sjediti pogrbljeno, a ako primijetite da ste se pogrbili, prošetajte i onda se vratite na radno mjesto. 

#POSAO#DUGOTRAJNO SJEDENJE

Izdvojeno