StoryEditorOCM
Zdravljezdrave navike

Dugogodišnje iskustvo pretočili su u ekstra djevičansko maslinovo ulje za mališane koji kreću u svijet otkrivanja okusa

Piše Anamaria Mikulić/sponzorirani sadržaj
13. listopada 2023. - 16:48

Tvrtka Orgula, tržišni lider u segmentu maslinova ulja u Hrvatskoj, održala je predstavljanje svoga novog proizvoda ovog petka u splitskom hotelu Radisson Blu. Riječ je o Orgula Junior BIO maslinovom ulju, proizvodu stvorenom za najmlađe koji tek kreću u svijet otkrivanja okusa, kao i za stariju djecu. Ovo potpuno prirodno maslinovo ulje s ugodnim laganim aromama predstavili su  Pjero Zekan, direktor tvrtke, i Nataša Zekan, direktorica operacija u Orguli. 

image

Zeljko Neven Bremec, Natasa i Pjero Zekan

Nikola Vilic/Cropix

Razvoj ovog proizvoda ujedno je i društveno odgovorni projekt Orgule, kojim se zalažu za zdrav razvoj djece kroz uravnoteženu prehranu i fizičku aktivnost. Osim što se radi o najkvalitetnijem ekstra djevičanskom maslinovu ulju, posebnost novog proizvoda krije se i na njegovoj etiketi. Ista prikazuje tradicionalne igre, koje smo svi igrali u djetinjstvu, i QR kod koji će vas odvesti na Junior web, gdje možete pronaći inspiraciju za ukusne, zdrave obroke te pregršt ideja kako potaknuti djecu na više kretanje. Tako će vaši mališani uživati u najfinijem maslinovu ulju i kroz igru razviti zdrav način prehrane te zdrav odnos prema životu. 

Na stranici je kreiran i poseban kutak za mame, gdje će pronaći savjete nutricionista za uvođenje maslinova ulje u prehranu beba već u najranijoj dobi, odnosno od napunjenih šest mjeseci djetetova života. Maslinovo ulje najbolji je izvor zdravih masnoća, a na Junior stranici pronaći ćete optimalne količine koje je potrebno unijeti u prehranu vaših najmlađih. Za djecu valja koristiti isključivo ono najbolje jer ekstra djevičansko maslinovo ulje može biti ključno za stvaranje temelja zdravog načina života, pružajući zaštitu i podršku njihovu razvoju i blagostanju.

image

Pjero i Nataša Zekan i Željko Neven Bremec

Na predstavljanju je sudjelovao Zeljko Neven Bremec, predsjednik ŠKMER-a. Udruga Šefova kuhinja mediteranskih i europskih regija dugogodišnji je partner grupe Orgula. U udruzi su već imali priliku kuhati s novim proizvodom, te je Bremec podijelio svoje oduševljenje Junior uljem. Mišljenja je kako su arome ovog ulja u potpunosti prikladne za dječje nepce, a u to se i osobno uvjerio kuhajući tradicionalne delicije za školarce. Istaknuo je i prikladnu veličinu boce, koja savršeno stane u dječje ručice. 

Predsjednica Gimnastičkog kluba Marjan Deni Borozan otkrila je kako im je partnerstvo s grupom Orgula veliki oslonac u realizaciji sportskih aktivnosti. U potpunosti su se uskladili s Orgulom i u poslovnoj sferi te iz dana u dan zajedno napreduju. Ističe kako bavljenje sportom i postizanje vrhunskih rezultata uz redovite treninge uključuje i kvalitetnu prehranu. Po njezinu mišljenju nema boljeg od mediteranske prehrane začinjene s par kapi Orgula Junior BIO ulja. Gimnastičarke Marjana prepoznale su što znači vezati se uz partnera čiji proizvodi promoviraju zdravlje djece i redovito koriste ovaj proizvod u svojoj prehrani. Kako bi pokazale što to znači koristiti maslinovo ulje, gimnastičarke su pripremile i nastup kojim su oduševile sve prisutne. 

– Smatramo da projekte poput ovog moramo snažno promovirati kako bi mladi naraštaji razvili zdrave navike. To neće biti lako, ali ako ne pokušamo, ništa se neće ni promijeniti. Kampanja je u punom zamahu i predstavljena je trgovačkim lancima. Zahvaljujući pozitivnim reakcijama, proizvod će biti dostupan u cijeloj Hrvatskoj kroz sljedećih par tjedana. Uz to planiramo i cijeli niz aktivnosti i donacija kojima želimo ovaj proizvod približiti djeci i njihovim roditeljima – poručio je Pjero Zekan. 

image

Djeca iz GK Marjan

Nikola Vilic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 08:23