StoryEditor
Trendsve je reka

Prati ga sedam milijuna ljudi, a on samo drži komad kartona: ‘lika sa znakom‘ nije zaustavila ni korona, njegove poruke su hit! Malo smo ga istražili

7. svibnja 2020. - 12:06
Shutterstock

Ima tome par dana svako malo mi na 'fejsu' iskoči ovaj lik. Zgodan, malo baca na Bradleya Coopera ili na Hydea iz Ludih 70-ih. Možda mi se samo čini. Nije ni bitno, važnije je da na svakoj slici drži komad kartona s drugom porukom, a ni jedna mu nije, ono, 'meh'.

Ne mislim tako samo ja (uostalom, neš' ti što ja mislim o nekom tamo liku sa znakom), nego preko sedam milijuna ljudi. Njegov profil, Dude With Sign, teški je hit, premda je sve što lik radi to što drži komad karona. Trenutno ga pokazuje sa svog balkona, no pr.kr (prije korone) ga se moglo vidjeti po njujorškom kvartu SoHo.

Javnost ga je primijetila kad je, negdje u rujnu prošle godine, stao ispred plakata za seriju Prijatelji i bez pardona istaknuo natpis 'Seinfeld je puno bolji od Prijatelja'. Završio je na društvenim mrežama i u četiri mjeseca dobio četiri milijuna pratitelja. Sad ih već ima 7,2. Okej, jasno mi je da se danas lako može postati internetska senzacija i selebriti,ali ovo je ipak pomalo smiješno, kopkalo me. Pa sam malo guglala.

I odgovor našla na Forbesu, koji piše da se Dude With Sign zove Seth Phillips i da je ulice New Yorka, a potom i društvene mreže osvojio uz pomoć Elliota Tebelea, osnivača tvrtke Jerry Media. Baš je na profilu Jerry Medije, tamo negdje početkomrujna, objavljen prvi post sa Sethom koji drži znak 'Stop replying-all to company-wide emails'. Malo 'bla', jel da?

No zato je ono sa Seinfeldom bio pun pogodak i odličan marketinški potez za Jerry Media. Jerry Media - Jerry Seinfeld, vjerojatno ni to nije bilo slučajno. Poneseni dobrim feedbackom, Phillips i Tebele odlučili su napraviti novi profil, samo za Setha i njegove znakove.

Seth se počeo redovito ukazivati na istom uglu, svaki put s novim protestnim znakom, a ekipa ga je počela iščekivati.

- Za čas se stvori grupa ljudi, svi vade mobitele i snimaju. Nakon što završim s pokazivanjem znaka, znaju mi prići i zamoliti me da se zajedno slikamo. Malo mi je to još čudno, ali navikavam se - rekao je krajem siječnja Forbesu mladić rodom iz Teksasa, po struci, gle iznenađenja, marketinški stručnjak..

Dodao je da nadahnuće za znakove crpi iz radnog okruženja i da mu je super na poslu, gdje vlada opuštena atmosfera. Mnoge su natpise smislili svi zajedno, kazao je.

Tko god da ih je smislio, pogađaju 'u sridu', a ciljaju svakodnevne probleme i situacije u kojima se mnogi lako prepoznaju, sve sa zdravom dozom sarkazma: da, Netflixe, i dalje gledam, prestanite prekidati reklame nogometom, tvoj obrok ne zaslužuje snimanje, nikoga nije briga koji si Disneyjev lik, stavite više čipsa u vrećicu, prestanite snimati nastavke filma Brzi i žestoki...

Forbes je ishvalio njegovu priču kao pravu američku priču o uspjehu: dobio je sponzorstvo od Old Spicea, bio je kod Ellen DeGeneres i kod Jimmyja Fallona, postao pravi selebriti...

A onda je došla korona i sve rastjerala. No lik sa znakovima, na sreću svojih obožavatelja, ima balkon. Na kojem se, poput pape, pojavljuje s novim poslanicama, sada nadahnutima pandemijom i mjerama izolacije.

Izdvojeno

14. kolovoz 2020 11:20