Ticker 1

Prijelomna vijest

Ticker 2

StoryEditor
Trend‘živi svoja pravila‘

Veliki party Glorije Glam: glamurozno društvo na predstavljanju nove lifestyle destinacije koja će osvježiti domaći medijski krvotok

Piše Gloriaglam.hr
26. veljače 2020. - 22:45
Vedrana Čarapović, Suzana Horvat i Ana IvančevićMaja Jurović/HANZA MEDIA

Preuređeno zagrebačko kino Urania nametnulo se kao idealna kulisa za predstavljanje novog lifestyle medija – gloriaglam.hr, ali i proljetnog broja tiskanog izdanja Gloria Glam.

Nova platforma predstavljena je u krugu partnera, suradnika, modnih znalaca, i to kroz prezentaciju sadržaja i set videa. Gosti su tako premijerno imali prilike vidjeti što ih sve očekuje u prvim tjednima na destinaciji gloriaglam.hr te su mogli zaviriti u backstage snimanja kampanje i nove naslovnice nastale u suradnji sa zagrebačkim concept storeom Garderoba.

Voditeljica večeri, ali i lice kampanje i naslovnice bila je Suzana Horvat, jedna od najuspješnijih domaćih modela. 

image
Ivana Nola, Ivka Barić i Iris Androšević Pinjuh

Uz suradnju s Garderobom, Gloria Glam predstavila je i zajednički projekt GG X Porsche u sklopu kojeg će se kroz ovu godinu predstavljati uspješne glam žene.

Kamere Glorije Glam donijele su i atmosferu snimanja intervjua s glumicom Tihanom Lazović te modnog editorijala koji se nalazi na stranicama istoimenog magazina. Gosti su imali prilike i vidjeti video s potpisom brenda Armani Beauty, koji ove godine obilježava 20. godišnjicu od svog osnutka.

U ugodnoj atmosferi autorski tim portala gloriaglam.hr poručio je kako namjera nove medijske, ujedno modne i lifestyle destinacije nije samo osvježiti medijski "krvotok" nego ga i obogatiti.

image
Tomislav Pancirov, Ivana Petković i Ana Radišić
 

"Želimo ponuditi supstancijalnije sadržaje, izoštrenije kritike i poglede na stvari, događaje i, svakako, ljude oko nas. Interesantne i intrigantne priče, pojedinci i kolektivi koji mijenjaju našu okolinu, moda koja se brine o svom nositelju, noviji i informiraniji odnos prema našem tjelesnom i psihičkom zdravlju u dijalogu s ekspertima iz svojih polja bit će u glavnom fokusu ovog medija."

Naposljetku je Suzana Horvat, lice kampanje portala gloriaglam.hr i naslovnice proljetnog izdanja prisutnima poručila da formulacija, glavni "copy" kampanje - "Živi svoja pravila" jest light motiv koji sugerira da više nema ni vremena ni potrebe zadovoljavati lažne autoritete.

#GLORIA GLAM#HANZA MEDIA#GLORIA

Izdvojeno