StoryEditorOCM
Panoramačarobni kraj

TZ Požeško-slavonske županije novim marketinškim konceptom privlači suvremene putnike; Zlatna Slavonija poziva na doživljaje za pamćenje

Piše promo
5. listopada 2021. - 07:00

Najljepše od Zlatne Slavonije – grožđe, vinogradi, polja, zlatna žitnica, zeleni Papuk, pet planina, pet gradova i pet općina inspiracija su novog, modernog marketinškog koncepta TZ Požeško-slavonske županije. Interaktivni vizualni  zaokret koji osim logotipa uključuje nove slogane, ključne poruke, novu web stranicu, nove promotivne filmove i ciljane marketinške kampanje, privući će putnike na otkrivanje ovog uistinu čarobnog kraja.
Ovdje se itekako ima što doživjeti, vidjeti i okusiti. Vrhunska vina u tri vinogorja, u svijetu poznate graševine, Kutjevački podrum iz 1232. - najstariji u ovom dijelu Europe i više od 30 vinarija u čitavoj županiji atraktivna su priča za ljubitelje vina.
Pleternica s Trgom bećarca i modernim Interpretacijskim centrom Terra Panonica,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 00:29