Jedno je sigurno, kada je zdravlje u pitanju, bez previše promišljanja i preispitivanja uglavnom ćemo posegnuti za dobro reklamiranim proizvodima na tržištu, za koje povjerujemo da bi nam barem malo mogli olakšati zdravstvene tegobe.
Svjesni su toga i proizvođači i distributeri raznoraznih ortopedskih pomagala, pa se sve češće služe brojnim marketinškim trikovima, od fotografija “prije i poslije”, do stvaranja priče običnog korisnika koja ljudima djeluje dojmljivije nego i najvjerodostojniji znanstveni dokaz.
Primjera radi, čitatelji su nas uputili na reklamu na web stranici Ponuda dana koja nudi silikonski separator po akcijskoj cijeni od 54 kune. Spomenuti “fiksativ”, prema oglašavanju proizvođača, ispada čudotvoran jer djelotvorno ispravlja čukljeve u svega mjesec d...
Svjesni su toga i proizvođači i distributeri raznoraznih ortopedskih pomagala, pa se sve češće služe brojnim marketinškim trikovima, od fotografija “prije i poslije”, do stvaranja priče običnog korisnika koja ljudima djeluje dojmljivije nego i najvjerodostojniji znanstveni dokaz.
Primjera radi, čitatelji su nas uputili na reklamu na web stranici Ponuda dana koja nudi silikonski separator po akcijskoj cijeni od 54 kune. Spomenuti “fiksativ”, prema oglašavanju proizvođača, ispada čudotvoran jer djelotvorno ispravlja čukljeve u svega mjesec d...