StoryEditor
MozaikROCK NIJE MRTAV

Kako stare, ljudi sve više slušaju glazbu iz svoje mladosti: balada iz 80-tih popularnija je nego ikad, a na YouTubeu ima već milijardu pregleda!

Piše I. P.
28. listopada 2019. - 09:28
shutterstock_363708191

Istraživanja su pokazala ljudi, nakon što uđu u 30-te godine života, rijetko počinju slušati neku novu vrstu glazbe i uglavnom se vraćaju starim stvarima koje su slušali tijekom srednje škole ili fakulteta.

Prema podacima s Deezera, platforme za slušanje glazbe, više od 60% ljudi ima neku vrstu glazbene rutine i slušaju stalno iste pjesme. Samo 25% korisnika je reklo da bi uopće poslušalo neku pjesmu koja ne pripada žanru koji preferiraju. 

Možda je upravo to razlog zbog kojeg je jedan glazbeni spot snimljen davne 1987. godine nedavno dosegnuo milijardu pregleda na YouTubeu. Riječ je o baladi Sweet Child O' Mine Guns'n Rosesa. 

Spot koji prikazuje bend na probi u Mendiola Ballroomu u Huntington Parku je prvi video iz 1980- ih koji je ostvario toliki broj pregleda. Pjesma se pojavila na njihovom debi albumu "Appetite for Destruction" i ima u prosjeku 590 000 dnevnih pregleda. 

Zanimljivo je da je i "November Rain", još jedna balada benda koji pripada žanru hard rocka,  također prva s milijardu pregleda kada je riječ o '90-tim godinama.

Guns N' Roses na YouTubeu ima 6.7 millijuna subscribera, a njihov debi album "Appetite for Destruction" je još uvijek najprodavaniji debi album na svijetu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

18. rujan 2020 23:44