Društvene mreže i platforme već su dugi niz godina dio našeg života, a kreiranjem sadržaja na njima i mi smo postali dio njih. Nekolicina se odlučila bjesomučno skrolanje pretvoriti u šarene novčanice, no ipak, samo neki od kreatora sadržaja koje popularno zovemo TikTokerima i YouTuberima uspio se proslaviti dovoljno da od objavljivanja vlastitog sadržaja može dobro zaraditi.
Baš kao što ni svaki kuhar neće raditi u restoranu s Michelinovom zvjezdicom, tako ni svatko tko se dohvati društvenih mreža neće doseći astronomski broj pregleda, lajkova i komentara, niti će biti medijski popraćen.
Stoga, stereotipiziranje TikTokera i influencera, kao onih koji “žele kruha bez motike” je poprilično netočno. Svaka od društvenih platformi broji milijarde korisnika i itekako se valja naraditi kako bi sadržaj bio dovoljno originalan, kreativan i zanimljiv i kako bi korisnici usred lavine nepresušnih videozapisa, objava i fotografija zaustavili svoj prst baš na nečem što smo mi objavili.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....