StoryEditor
SlikarstvoCista Provo

Čoporativni kapitalizam na japanskoj jabuci

Piše SD
22. rujna 2021. - 12:32
Oblik kakija odmah sam povezao i s Fat Man-om, atomskom bombom koja je bačena na Nagasaki, objašnjava Brajnović  

Vozači kroz Imotsku krajinu ovih se dana susreću s reklamom koja im sigurno nije jasna "na prvu". Tek kad se dobro zagledaju, ako za to imaju vremena, shvatit će da im nije jasna ni "na drugu". Ubacit će stoga u treću pa u četvrtu i nastaviti dalje. Ako nastave do Splita, pače, splitskog kvarta Trstenik, stvari će postati jasnije.

Tamo u novootvorenoj Galeriji Kvart gostuje rovinjski umjetnik Tomislav Brajnović, koji ovako tumači plod svog rada posađenog u Cisti Provo.

- Intervencija na mini kakiju mog vrta nastala je kao dio serije koju sam napravio pisanjem tekstova po voću u propadanju. Čopor asocira (aludira) na vukove i druge predatore koji se udružuju radi lakšeg i efikasnijeg lova. Oblik kakija odmah sam povezao i s Fat Man-om, atomskom bombom koja je bačena na Nagasaki.

Forma je napeta zbog unutarnjeg pritiska, poput ekonomskog balona koji na kraju eksplodira. Ovo je ujedno i najava moje subotnje izložbe u novootvorenoj Galeriji KVART na splitskom Trsteniku, najavljuje Brajnović.

A znači to je japanska jabuka na kojoj piše Čoporativni kapitalizam - shvatit će onaj vozač iz Ciste Provo, vratiti se istim putom i pronijeti glas kroz začuđenu krajinu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2021 16:08