U Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture održan je sastanak s predstavnicima Ministarstva, Uprave Jadrolinije, Nadzornog odbora Jadrolinije i Nezavisnog sindikata pomoraca putničkih brodova Hrvatske. Dogovoren je daljnji smjer djelovanja u smislu unapređenja sustava, te razmatranja prijedloga za učinkovitije održavanje flote, korištenja vlastitih resursa i modernizacije sustava općenito.
Raspravljalo se i o trajektu Oliver nakon nedavnog kvara na redovitoj liniji od Splita za Velu Luku na otoku Korčuli.
- Trajekt Oliver nabavljen je sa svim direktivskim svjedodžbama Europske unije, te su sve potrebe generatora u nuždi u potpunosti zadovoljene što potvrđuju i valjane svjedodžbe HRB-a i odobrenja hrvatska zastave, a što dokazuje da je brod siguran i visokih standarda kvalitete.
Nadalje, moramo istaknuti kako je brod Oliver brod iznimno cijenjene japanske gradnje, odličnih maritimnih sposobnosti što dokazuju sve posade koje su na njemu plovile. Moramo i napomenuti kako se gradnja broda sličnih dimenzija brodu Oliver procjenjuje na 45-50 milijuna eura.
Upravo je takav brod Jadrolinija više od 10 godina tražila na tržištu, kako bi pronašla zamjenu za brod Lastovo star 55 godina te zadovoljila potrebe državne linije Split – Vela Luka, u sezoni omogućila preuzimanje i drugih linija poput linija za Vis, Supetar i Rogač, te time smanjila gužve i čekanja. Sve navedeno brod Oliver dokazuje i odrađuje ovih dana na ponos bijele flote - poručili su iz Jadrolinije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....