StoryEditorOCM
Dalmacijanije svima priša

Putnici na liniji Split - Drniš čekali dva sata zbog pokvarenog autobusa; Čitateljica: Malo je reći da smo bili revoltirani, Delić: Samo je jedna gospođa grintala. Ostali su sjeli na kavu, nudili pomoć

25. ožujka 2019. - 19:20
drnis-split04-040216

Jedna naša čitateljica nam se požalila na situaciju u kojoj su, kako navodi, putnici na “Prometovoj” liniji broj 80 Drniš - Split zbog kvara autobusa bili primorani čekati dva sata da bi vozilo javnog prijevoznika opet bilo osposobljeno za vožnju.

Prema njezinim riječima, autobus se pokvario u Muću jutros oko 10.40 sati te je tehničkoj službi trebalo sat i pol da iz Splita dođu u Muć.

- Tek u 12.22 putnici su tim istim autobusom nastavili za Split. Malo je reći da su bili revoltirani čekanjem od dva sata - kazuje putnica.

Miroslav Delić, direktor “Prometa” pojasnio nam je kako je autobusu pukao remen u 10.45 sati u Muću te da je nakon pet minuta nakon što je ustanovio kvar, vozač pozvao tehničku službu.

- Radnici su otišli po materijal, uputili su se oko 11 sati prema Muću i tamo stigli u 11.40, da bi u 12.15 autobus bio popravljen, te je nastavio vožnju prema Splitu. Koliko sam ja informiran, nitko od putnika osim jedne gospođe nije grintao, sjeli su u kafić, popili kavu i još su nam se neki nudili za pomoć. Ja zaista ne vidim kako su prije mogli doći - navodi Delić.

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2024 06:54