Novi se model odmah prepoznaje po još širem, nižem i jednostavno dojmljivijem izgledu koji je postignut nizom detaljnih promjena dizajna. Među njima su nova prednja rešetka, kao i nova prednja svjetla i novi odbojnik. Izgled bočnih strana nove Insignije u hatchback i limuzinskoj izvedbi jasno se više razlikuju nego prije zahvaljujući jedinstvenom dizajnu poklopca prtljažnika i integriranog spojlera.
Nabor na C-nosaču peterovratnog modela nestaje tek kad dosegne prednji rub spojlera i tako stvara siluetu klasičnog kupea. Kod četverovratne varijante nastavlja uz rub spojlera da bi stvorio profil elegantne limuzine.
Velike su promjene napravljene prije svega u interijeru i na motorizaciji. Klasične ploče s instrumentima više nema, ispred vozača je TFT ekran, jednako kao i na vrhu središnje konzole. S Insignijom je sada dostupna i posve nova generacija informacijsko-multimedijskog sustava koja u automobil integrira brojne funkcije pametnog telefona te se njime upravlja jednostavno putem dodirne pločice, touchpada, na središnjoj konzoli.
Ono što je bila najveća zamjerka kod Opela, hrpa malih i nepreglednih prekidača sad je postala povijest. Nudi i cijeli niz tehnoloških i sigurnosnih značajki te funkcija koje povećavaju udobnost. Među njima su vrhunski sustavi pomoći temeljeni na radaru i kameri – od prilagodljivog tempomata do upozorenja na vozilo u mrtvom kutu te u slučaju mogućnosti frontalnog sudara.
Kad govorimo o motorizaciji treba reći kako novi snažni i ultraučinkoviti motori s izravnim ubrizgavanjem poput turbodizelskog s emisijom od 99 grama CO2 po kilometru te benzinski turboagregat nove generacije dodatno proširuju ionako bogat portfelj motora. Ova vrlo niska emisija ispušnih plinova svrstava novi dvolitreni turbodizelski motor u A+ energetsku klasu efikasnosti.
Obje izvedbe motora (120 KS i 140 KS) u izvedbama karoserije sa četiri i pet vrata, ručnim mjenjačem sa šest brzina i start/stop sustavom troše samo 3,7 litara goriva na 100 km u kombiniranom ciklusu (Sports Tourer 3,9 l/100 km). Takva potrošnja čini Opel Insigniju 2.0 CDTI najefikasnijim dizelskim automobilom u svojoj klasi.
Najistaknutiji benzinski motori su dva agregata s turbo i izravnim ubrizgavanjem: 2.0 SIDI Turbo s 250 KS i maksimalnim okretnim momentom od 400 Nm te 1.6
SIDI Turbo iz najnovije generacije motora sa 170 KS i 260 Nm te do 280 Nm s overboostom.
I u novoj je Insigniji, očekivano, korišten Opelov izvanredan premium sustav podvozja pod nazivom FlexRide, sa svojim prilagodljivim prepoznavanjem stila vožnje. Opelovi su inženjeri unijeli cijeli niz poboljšanja podvozja, uključujući na amortizerima, sigurnosnim prečkama i upravljanju, što je donijelo smanjenje buke i vibracija te još višu razinu udobnosti. I za kraj ono najbitnije, cijena.
U Opelu kažu kako će novi model zadržati jednako cijenu kao i njegov prethodnik.
Insignia Country Tourer Među ključnim značajkama ovog vozila za one koji traže nešto više su zaštitni prednji i stražnji elementi na karoseriji kombinirani s naglašenim blatobranima i zaštićenim donjim dijelom karoserije, a sve upotpunjuje dvostruka ispušna cijev.
|
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....