Hotel koji je u tim godinama postao prepoznatljivi dio splitske hotelske boutique-ponude sa zahtjevnom klijentelom, svoje je mjesto od samog početka tražio među - najboljima. Jer, kako kaže njegov vlasnik Nenad Nizić, mjesto na kojemu je hotel skladno uklopljen u originalne zidove carskog stana stare više od 1700 godina jednostavno je tražilo samo takav pristup. Palača i Vestibul su prevrijedni lokaliteti da bi se u turističkom smislu na tom prostoru moglo naći bilo što skromnije razine od carskog smještaja.
Prozračna arhitektura
A tek kada su im javili za reportažu u novinama, saznali su da je novinar bio kod njih i “testirao” im uslugu iz prve ruke. - Sada se sve čini jednostavno, ali prije osam godina nije bilo tako. Odlučili smo se za upornost i stalnu brigu o razini usluge i kvaliteti i na tom putu planiramo uvesti i “conciergea” uslugu koja bi podrazumijevala da je gostima osobno na raspolaganju jedan naš zaposlenik 24 sata dnevno. On će voditi računa o svim njihovim željama, ulaznicama, obilascima, shoppingu, transferima, izletima...
Sve što gost poželi, mi ćemo mu organizirati. Već sada brinemo o svemu, od njihova stizanja u zračnu luku nadalje, našim gostima se automobil s prtljagom ukrca u brod ili trajekte, a da on gužvu i kolonu nije ni vidio ni osjetio. Zbog toga smo nabavili najbolji luksuzni automobil, uskoro ćemo staviti i vlastiti brod u funkciju zadovoljnoga gosta - govori Nizić.
Residence Vestibul
Da u njegovu pristupu vođenju hotela nema spavanja na staroj slavi niti opuštanja, potvrđuje stalnim iskoracima u širenje ponude, osmišljavanje doživljaja poput penjanja na vrh Vestibula uz čašu šampanjca i pogled na Split od kojeg zastaje dah. No, i kapaciteti se povećavaju, pa je tako uz hotelskih 8 soba, u neposrednoj blizini stasala i “Villa Dobrić” kao dio hotela, a idućeg proljeća Split će dobiti i “Residence Vestibul”, luksuzno zdanje s rezidencijama za imućne goste i svim pratećim uslugama.
Uz 17 zaposlenih koji čine jezgru kvalitetne usluge, Nizić je posebno ponosan na poslovanje, cijene koje postiže na tržištu i ukupne prihode i rashode, kojima se svrstao među nekoliko najuspješnijih hotela u Hrvatskoj. - Čak šest mjeseci godišnje naša je popunjenost iznad 90 posto i toliko nam traje visoka sezona s najvišim cijenama. Prosječna cijena u hotelu na razini godine je 320 eura, a najveća ovogodišnja cijena koju smo imali čak 13 dana u špici sezone je 669 eura za noć! To je novac koji treba opravdati i zato nema opuštanja ni jednog trenutka. Utakmica traje, lijepo je biti među najboljima u međunarodnoj priči, ali i domaće “prvenstvo” je izazov - kazuje Nizić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....