U biti radi se o vrlo blagom redizajnu, tek drukčijim prednjim svjetlima s neizostavnom LED tehnologijom, te novim 16 i 17-inčnim naplatcima, te dvije nove boje. Uz to, osvježena Ibiza dobila je potpuniju ponudu suvremenijih motora i nove tehnologije.
Obljetnica Ibize, kojom je lani proslavljeno tri desetljeća proizvodnje ovoga gradskog automobila, obilježena je posebnom jubilarnom serijom da bi na ovogodišnjem autosalonu u Barceloni bila predstavljena njezina osvježena verzija. U ponudi su verzije s pet vrata, zatim trovratna SC Sport Coupe, te karavanska inačica ST Sport Tourer.
Unutrašnjost je također pretrpjela minimalne izmjene, dok multimedijalni sustav sadrži MirrorLink preko kojeg se automobil može povezati s pametnim telefonom. Obnovljena Ibiza, bez obzira o kojoj je inačici riječ, nudi iznenađujuće visok stupanj korisnosti u kompaktnom pakiranju. Usprkos sportskom dizajnu, redizajnirana Ibiza nudi 430 litara osnovnog obujma prtljažnika pa do maksimalnih 1146 litara.
Obnovljeni španjolski Polo dobio je i nove sigurnosne sustave poput upozorenja na umor koji detektira pad koncentracije vozača i upozorava ga da napravi stanku i odmori se. Isto tako u slučaju sudara, ako vozač izgubi kontrolu nad vozilom, bez obzira na inerciju, sustav kočenja automatski usporava automobil i smanjuje mogućnost većih ozljeda i štete.
Obnovljenog Seata iz B segmenta pokreće nova generacija benzinskih i TDI agregata. Ulazni benzinac je 1.0-litreni 3-cilindarski atmosferski benzinac snage 75 KS, a uz njega su još dvije izvedbe 1.0-litrenog obujma s turbopunjačem (TSI) izlazne snage 95, odnosno 110 KS.
S maksimalnim okretnim momentom od 160, odnosno 200 Nm 1.0-litreni TSI motori imaju impresivnu vučnu snagu, pri čemu ECOMOTIVE sa 95 KS troši tek 4,1 l/100 km ili emitira samo 94 g/km CO2. Vrhunac ponude u benzinskoj verziji je 1.4-litreni TSI motor sa 150 KS i 250 Nm okretnog momenta uz prosječnu potrošnju od samo 4,8 l/100 km.
Ponudu dizelaša čine novi 3-cilindarski 1.4-litreni TDI agregati snage 75, 90 i 105 KS pri čemu najslabiji „turbak“ ima prosječnu potrošnju od samo 3,4 l/100 km što je ekvivalent emisiji CO2 od samo 88 g/km. Ni snažniji turbodizelaši sa 90 i 105 KS ne troše puno, tek 3,8 l/100 km u prosjeku.
Svi motori su upareni s ručnim mjenjačima, dok dizelaši sa 90 i 105 KS mogu dolaziti i u kombinaciji s automatskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom. Istodobno, ponuđeni motori su opremljeni sustavom Start & Stop, te zadovoljavaju normu Euro 6.
Obnovljena Ibiza na tržište stiže krajem ljeta ove godine.