Dugo iščekivani i pomno skrivani model napokon je ugledao svjetlo dana koji će pucati na njemačku konkurenciju kao što su Mercedes C-klase, BMW serije 3 i Audi 4. Sajamsku premijeru nova talijanska limuzina će imati na jesenskom salonu automobila u Frankfurtu.
Alfa Romeo Giulia je zahvaljujući atraktivnom talijanskom dizajnu istodobno ljepotica, ali i brutalna zvijer zbog 3.0-litrenog V6 turbobenzinca sa 510 konjskih snaga koji će se ugrađivati u najsnažniju inačicu Quadrofoglia.
S ovim turbobenzincem sa šest cilindara Giulia će sprintati do „stotke“ za samo 3,9 sekundi što je bolje od direktnih konkurenata kao što su to BMW M3 ili pak Mercedes C AMG 63.
Naravno, Giulia će imati Fiatove motore, ali istodobno će tu biti puno elemenata iz Maseratija, kao i iz samog Ferrarija, dok je koncepcijski najveća novost pogon na stražnje kotače.
Nasljednicu Alfe 159 krasi pet osnovnih elemenata koji su i do sada bili glavna karakteristika ovog talijanskog brenda, a to je talijanski dizajn, inovativni motori, savršen raspored mase sprijeda/straga u omjeru 50/50, jedinstvena tehnička rješenja i najbolji odnos između težine i snage.
Naime, nova Giulia teška je tek 1530 kilograma, a u najsnažnijem izdanju sa 510 KS omjer težine i snage iznosi 3 kg/KS. Prilikom izrade Talijani su koristili puno lakih materijala poput karbona, aluminija i plastičnih kompozita.
Dizajn je prema nekima ipak konzervativan, ali je sigurno da i dalje „pali“, te je još uvijek prepoznatljiv.
Potpuno nova platforma prilagođena je s Maseratija Ghiblija, a nasljednica modela 159 straga koristi multilink osovinu, dok Torque Vectoring sistem koji savršeno usmjerava snagu i okretni moment dolazi serijski. Snaga se na stražnju osovinu prenosi putem mjenjača s dvostrukom spojkom, a ESP je dovoljno diskretan da dopušta puno užitaka za upravljačem.
Nova Giuila će se također nuditi i s pogonom na sve kotače. Novost je i integrirani sustav kočenja koji kombinira ESP i klasične servo kočnice, a za ovaj model je posebno prilagođen i Alfin DNA sustav s četiri modaliteta – Dynamic, Natural, Advanced Efficient i Racing. Tu je i posebno razvijeni računalni sustav – Chasis Domain Control.
Prednji dio automobila krasi i automatski pokretni spojler kako bi aerodinamika vozila ostala izvrsna i pri višim brzinama.
Nova Alfa Romeo Giulia uz najsnažniju verziju sa V6 turbobenzincem nudit će se i 4-cilindarskim dizelskim i benzinskim turboagregatima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....