StoryEditorOCM
Splitneugodno iskustvo

Splićanin odnio laptop na servis, no ono što ga je tamo dočekalo nikome ne bi poželio: ‘Šokiran sam...‘

Piše V. P.
22. ožujka 2024. - 18:59
Splićanin nam je opisao neugodno iskustvo koje je imao sa servisom za računala X3M u ulici Kralja Zvonimira 103 u Splitu.Shutterstock

Otako je otišao u mirovinu, za 64-godišnjeg Splićanina (podaci poznati redakciji) surfanje internetom postalo je svakodnevnica i zamijenilo čitanje dnevnih tiskovina u papirnatom obliku.

Kako mu se nedavno pokvario laptop, kojeg je prije nekoliko godina po povoljnoj cijeni kupio u Turskoj, nije mu preostalo ništa drugo nego da ga odnese na servis. Naš čitatelj to je i učinio te ga 14. ožujka, dakle prošlog četvrtka, odnosi u servis računala X3M u ulici Kralja Zvonimira 103 (HELP DESK D.O.O.).

Zaposlenik je preuzeo laptop i otvorio nalog, a u opis kvara napisano je: ‘Usporen rad i virusi‘. Našem čitatelju obećano je kako će mu se ubrzo javiti iz servisa te da na preuzimanje laptopa neće morati dugo čekati.

image

Zaposlenik je preuzeo laptop i otvorio nalog, a u opis kvara napisano je: ‘Usporen rad i virusi‘.

Foto: Čitatelj

Međutim, prošlo je čak osam dana, a da ga nitko nije nazvao makar da ga obavijesti o tome jesu li krenuli u rješavanje problema i koliko će ga doći kvar.

- Još ne mogu vjerovati! U ovih osam dana neki drugi servis mogao mi je već nekoliko puta popraviti problem. Oni se nisu udostojili moj laptop niti upaliti. Jučer sam ih zvao što je s time, rekli su mi da će me nazvati kroz pola sata. Naravno da nisu i danas sam bio primoran otići do njih. Tamo me dočekao zaposlenik koji je bio iznimno neugodan prema meni.

image

Oni se nisu udostojili moj laptop niti upaliti. Ovaj servis nikad nikome ne bih preporučio i neka vaši čitatelji sada znaju kako se ophode prema mušterijama prije nego odnesu nešto na popravak - kaže Splićanin (64).

Nicolas Guyonnet/Hans Lucas Via Afp

Pravdao se kako je bio vikend i praznik, mada u ovih tjedan dana nije bilo nikakvog praznika. Pošto honorarno radim preko interneta rekao sam mu da bi mi trebali nadoknaditi troškove koje sam izgubio u ovih osam dana i da ću sve dati u medije na što je taj zaposlenik reagirao buntovno i bahato dobacujući mi da će mi dati kontakt koga da nazovem u Slobodnoj Dalmaciji. Na to sam mu rekao da mi vrati laptop i izašao iz poslovnice. Šokiran sam njegovim ponašanjem, a i radom ovog servisa kojeg nikad nikome ne bih preporučio. Neka vaši čitatelji sada znaju kako se ophode prema mušterijama prije nego odnesu nešto na popravak - zaključio je naš sugovornik.

Tijekom dana pokušali smo stupiti u kontakt sa servisom, međutim nitko nam nije odgovarao na pozive.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. travanj 2024 07:00