Zadar plusFOTO I VIDEO:

Maturanti MIOC-a darovali profesoru Radmanu skok padobranom: Hvala vam, letio sam kao ptica!

28. svibnja 2017. - 10:34
radman_padobran14-270517

Maturanti 4d razreda Gimnazije Frane Petrića (MIOC) iz Zadra, darovali su za kraj svoga srednjoškolskog obrazovanja svom omiljenom profesoru povijesti umjetnosti, inače akademskom slikaru, Valentinu Radmanu – skok padobranom!

Darovani skok zbio se u subotu, a avantura profesora Radmana – koji nikada u životu nije skakao pomoću padobrana - počela je na Zračnoj luci Zemunik odakle je nakon kratkog tečaja iz padobranstva uzletio zrakoplovom s instruktorima do visine od tri tisuće metara, te se odvažio i - vinuo prema Zemlji u tandem skoku s profesionalnim padobrancem.

Na plaži u uvali Plemići u Rtini Miočićima čekao ga je kompletan 4d razred. Učenici su oduševljeno zapljeskali profesoru kad je nakon uzbudljivog slobodnog pada, a onda i leta padobranom, sigurno i uspješno doskočio na tlo.

- Savršeno je bilo, savršeno, predivno. Iskustvo života! Nisam na ništa mislio dok sam letio, samo sam uživao u pogledu, a pogled je bio fantastičan. Lijep je dan, sve se lijepo vidjelo... Bili smo iznad oblaka i kad smo se spuštali u početku je u slobodnom padu otpor vjetra bio dosta velik, ali moglo se vidjeti sve, nevjerojatan prizor. Kad smo se spustili ispod oblaka, pogled je od Velebita do Kornata bio savršen. Imao si osjećaj da si kao ptica, baš kao da letiš. S raširenim rukama i nemaš osjećaj baš toliko da padaš koliko si fasciniran cijelim tim pogledom oko sebe i činjenicom da si na 2 – 3 tisuće metara. Ali uopće ne razmišljaš da si toliko visoko iznad Zemlje već samo gledaš dolje, a adrenalin je na stotu – opisao je profesor let odmah po doskoku, burno dočekan od svojih učenika.

- Hvala vam od srca, bilo je savršeno! - rekao im je profesor.

- Je li lipo izgledamo od gori? - pitali su učenici

- Vidio sam vas sve naravno, pogled je bio fantastičan.

- Je li vas bilo strah skočiti?

- Pa instruktor je rekao "nagni se malo naprijed", ja sam se nagnuo, i on je zajedno sa mnom skočio. Nisam se stigao prestrašiti – rekao je prof. Radman.

Na pitanje je li Zemlja definitivno okrugla, rekao je – čini se da je. Naravno, šale i smijeha nije nedostajalo nakon što se padobranska avantura završila na najljepši mogući način.

- Ovo mi je najljepši poklon u životu i najoriginalniji. Toliko sam oduševljen da sam jednostavno ostao bez riječi još na maturalnoj večeri kad su mi rekli za ovaj dar. A sad nakon što sam skočio... Ne mogu opisati taj osjećaj. Doista nešto neopisivo, iskustvo za pamćenje, ponovio bih ovo sigurno. Definitivno ću pamtiti ovu generaciju mojih učenika. Hvala 4d još jednom – rekao je prof. Radman na što je dobio prave ovacije razreda.

- Drago nam je bilo od samog početka, baš smo presretni što mu se svidjelo. Nismo imali pojma da je nosio i našu majicu u letu. Glavno da je on sritan, onda smo i mi sritni. Profesor Radman nam je bio i omiljeni profesor i prijatelj i razrednik i sve. Sve smo mu to rekli na maturalnoj večeri, bilo je emotivno. Zaslužio je ovo definitivno - rekao je maturant Jakov Lonić.

- Za pravu stvar nikad se nije teško organizirati. Skupa smo sve smislili i proveli u djelo i baš smo sretni. Ovo je zapravo bio prvi prijedlog i odmah je prihvaćen. Jednoglasno je odlučeno. Mislim da smo postavili previsoku ljestvicu idućim generacijama. Više se od 3 tisuće metara ne može - dodao je učenik Pave Ninčević.

Neke bi profesore poslali na skok i bez padobrana, ali ne bi ih imenovali, doviknuli su, u šali naravno...

Let je organizirala agencija Adventure Driven Vacations - (ADV) koja izvodi skokove u tandemu imaju i školu padobranstva, kajake, penjanja, a rade i evente po potrebi.
- Moram priznati da sam ostao iznenađen jer nisam znao da je ovo dar učenika. Tek smo na aerodromu doznali pet minuta prije tako da je svima bilo veliko iznenađenje. Mi smo svi kvalificirani instruktori sa svojim licencama da prenesemo ljudima to iskustvo letenja, čak i onima koji se nikada time nisu bavili i ne idu u školu padobranstva, jasno uz sve sigurnosne mjere. Profesor je bio odličan, jako studiozan, jako puno zna tako da sam i ja naučio neke stvari o Rimskom carstvu i podjeli zemlje na ovim prostorima. Komentirali smo sve to, tako da ono što sam ja znao prenosio sam njemu, a ono što je on znao meni, odličan je bio. U slobodnom padu bio je savršeno opušten, izvrstan – za pet, kazao je instruktor.

Skok padobranom u tandemu košta 1820 kuna, a na raspolaganju su i tri različita paketa snimanja koja se još ponešto nadoplaćuju