StoryEditorOCM
KalelargaTRAVEL ADVENTURE SHOW

Zadrani na predstavljanju Hrvatske na sajmu u New Yorku: brojni partneri najavljuju širenje ponuda prema hrvatskim destinacijama

Piše Zadarski.hr
29. siječnja 2023. - 17:03

Hrvatska turistička zajednica i njezino Predstavništvo u SAD-u predstavljaju hrvatsku turističku ponudu na sajmu New York Travel Adventure Show, koji se 28. i 29. siječnja održava u New Yorku. S obzirom da je Hrvatska jedina europska zemlja u statusu partnera ovogodišnjeg izdanja sajma, u New Yorku boravi i hrvatska turistička delegacija predvođena Kristjanom Staničićem, direktorom Hrvatske turističke zajednice, koja je ovim povodom organizirala i posebni „Hrvatski paviljon“ u sklopu kojeg svoju ponudu na sajmu predstavlja i 46 hrvatskih subjekata, koji su imali priliku održati i vlastite prezentacije pred najvažnijim partnerima s američkog tržišta. Sajam su obišli i Pjer Šimunović, veleposlanik RH u SAD-u te Nikica Kopačević, generalni konzul.

Na sajmu se predstavljaju turističke zajednice Zadarske, Dubrovačko-neretvanske, Šibensko-kninske i Ličko-senjske županije, Kvarnera, te gradova Zagreb i Pula, a tu su još i NP Plitvička jezera, te 30-ak drugih subjekata, agencija i hotelskih grupacija iu Hrvatske.

„Prisutnost Hrvatske na sajmu u New Yorku te opć.enita vidljivost naše zemlje na tržištu SAD-a je višestruko važna za cjelokupni hrvatski turistički sektor. Naime, riječ je o našem najvažnijem dalekom tržištu s kojeg tradicionalno ostvarujemo najveći turistički promet, a navedeno potvrđuju i lanjski podaci prema kojima su Amerikanci u našoj zemlji ostvarili više od 1,6 milijuna noćenja. Time smo ostvarili više od 90 posto rezultata iz rekordne 2019. godine što je odličan rezultat. Također, ne smijemo zanemariti ni činjenicu da su Amerikanci među gostima s najvećom potrošnjom te da vole putovati tijekom cijele godine. Potencijali daljnjeg rasta su vrlo veliki, a najbolji pokazatelj toga je velik broj hrvatskih i američkih subjekata koji su ovaj sajam iskoristili za brojne međusobne poslovne sastanke i susrete“, poručio je direktor Staničić.

Tijekom prvog dana sajma je, u sklopu hrvatskog štanda, održana i poslovna radionica Sell Croatia koja je okupila više od 120 američkih putničkih agenata te u sklopu koje se predstavilo više od 50 turističkih subjekata iz Hrvatske, među kojima su turističke zajednice, hotelske grupacije, destinacijske menadžment kompanije (DMC) te charter kompanije.

„Iznimno nas veseli odličan odaziv hrvatskih, ali i američkih turističkih subjekata koji redom potvrđuju rast popularnosti naše zemlje među američkim ljubiteljima putovanja. Uspješno smo zadržali, a rekla bih i dodatno učvrstili svoju poziciju na ovom tržištu. Vjerujem u nastavak pozitivnog i uzlaznog trenda, a kako je riječ o dalekom tržištu najviše ćemo pažnje i aktivnosti usmjeriti u daljnje jačanje aviolinija i stratešku suradnju s turoperatorima kako bi naša zemlja bila što dostupnija Amerikancima“, izjavila je Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, nadodavši kako je sastanak održan i sa predstavnicima Collettea, jednog od najvećih i najstarijih američkih turoperatora.

28. travanj 2024 05:04