Spojena je i posljednja sastavnica 24 kilometra dugog mosta Shenzhen-Zhongshan na području Velikog zaljeva Guangdong-Hong Kong-Makao u Kini, piše Jutarnji list.
Radovi su dovršeni u utorak i predstavljaju najznačajniji napredak prije planiranog otvaranja mosta za promet tijekom 2024. godine, objavili su kineski mediji.
Upravo dovršena spojnica dio je ogromnog projekta koji zapravo uključuje dva mosta, dva umjetna otoka, dvosmjerni tunel s osam traka kroz koji će se moći voziti brzinom od 100 kilometara na sat i niz podvodnih kanala.
Projekt je koštao 6,15 milijardi eura. Za usporedbu, cijeli projekt Pelješkog mosta, dugog 2.404 metra, koštao je oko 420 milijuna eura, dakle gotovo 15 puta manje.
Ovaj projekt smatra se jednim od najtežih i najkompliciranijih prometnih zahvata na sv...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....