Republikanski kandidat Mitt Romney i njegovi saveznici odlučili su se za visoko rizičnu ali potencijalno isplativu medijsku strategiju u posljednjim tjednima kampanje, nastojeći potopiti predsjednika Baracka Obamu oglasima i ostvariti ključnu prednost na dan izbora, piše u nedjelju The Washington Post.
Broj oglasa u predsjedničkoj utrci proteklog se tjedna udvostručio ili utrostručio u ključnim državama za ishod izbora poput Colorada, Floride, Iowe i Virginije, pokazuju podaci o izbornom oglašavanju. Porast je potaknuto Romney i njegovi bogato financirani saveznici, koji su se odlučili za manje oglasa ranije u kampanji u korist "velikog praska" na njezinom kraju.
Odbor za političku akciju - tzv. Super-PAC "Obnovimo našu budućnost" koji pomaže Romneya, rezervirao je 14 milijuna...
Broj oglasa u predsjedničkoj utrci proteklog se tjedna udvostručio ili utrostručio u ključnim državama za ishod izbora poput Colorada, Floride, Iowe i Virginije, pokazuju podaci o izbornom oglašavanju. Porast je potaknuto Romney i njegovi bogato financirani saveznici, koji su se odlučili za manje oglasa ranije u kampanji u korist "velikog praska" na njezinom kraju.
Odbor za političku akciju - tzv. Super-PAC "Obnovimo našu budućnost" koji pomaže Romneya, rezervirao je 14 milijuna...