StoryEditorOCM
SvijetNeće propasti

Najveća svjetska pivovara objavila što će učiniti s hektolitrima piva nakon katarske zabrane prodaje. Stignu li u Hrvatsku, imat ćemo razloga za slavlje

Piše PSD
21. studenog 2022. - 12:25

Novopečena zabrana prodaje alkohola u prostorima oko stadiona zadat će snažnu glavobolju najvećoj svjetskoj pivovari Anheuser-Busch InBev (AB InBev) čiji je brend Budweisert glavni sponzor Svjetskog nogometnog prvenstva. 

Nakon iznenadne odluke Katra u posljednjem trenutku, na Twitteru su napisali: ‘Pa, ovo je čudno’, no tvit su ubrzo izbrisali. Budweiser je imao koncesiju za prodaju bezalkoholnog i alkoholnog piva, za što je platio 75 milijuna dolara.

Ovo natjecanje svake četiri godine obično poveća potrošnju piva na globalnoj razini, a belgijski brendovi kao što su Stella Artois i Corona žele profitirati od milijuna dolara koje su platili da budu na turniru. Svjetsko nogometno prvenstvo 2014. povećalo je za 140 milijuna litara prodaju piva AB InBev u Brazilu, njegovu drugo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 13:31