Europski parlamant izglasovao je u srijedu na plenarnoj sjednici u Strasbourgu uredbu kojom se pilotima skraćuje maksimalno vrijeme letenja s 11 sati i 45 minuta na 11 sati, čime su zadovoljne zrakoplovne tvrtke za razliku od sindikata koji su tražili ograničenje na maksimalno 10 sati.
Zastupnici su glasovali suprotno odluci koju je krajem prošlog mjeseca izglasovao odbor za promet.
Ukupno trajanje leta i dežurstva, tijekom kojeg piloti trebaju biti u pripravnosti, ne smije prelaziti 22 sata. To je također nedovoljno za sindikate koji su tražili da to ne smije biti više od 18 sati.
"Biste li ušli u zrakoplov kad biste znali da će pilot morati ostati budan 22 sata prije slijetanja. Ubuduće, nećete imati izbora", kažu u europskoj udruzi pilota.
Zastupnici su glasovali suprotno odluci koju je krajem prošlog mjeseca izglasovao odbor za promet.
Ukupno trajanje leta i dežurstva, tijekom kojeg piloti trebaju biti u pripravnosti, ne smije prelaziti 22 sata. To je također nedovoljno za sindikate koji su tražili da to ne smije biti više od 18 sati.
"Biste li ušli u zrakoplov kad biste znali da će pilot morati ostati budan 22 sata prije slijetanja. Ubuduće, nećete imati izbora", kažu u europskoj udruzi pilota.