StoryEditorOCM
Politikakakve poruke šalju?

Marketinški stručnjaci za ‘Slobodnu‘ analiziraju izborne plakate, za sada im se najviše sviđa HDZ-ovo rješenje: Izgleda primjereno trenutku

16. lipnja 2020. - 10:03

- Svjedoci smo već više desetljeća, što kao kreatori brojnih političkih kampanja ili kao promatrači i primatelji brojnih poruka, različitih predizbornih kampanja, od lokalnih do onih europskih. Odmah da kažemo da se promijenilo od devedesetih nije ništa …i dalje je političko odnosno predizborno oglašavanje kao i sama politička djelatnost - prepuna diletantizma, improvizacije i apsurda – slažu se Kamilo Antolović i Mario Fraculj, stalni sudski vještaci za oglašavanje i marketing analizirajući izborne plakate i kampanju 2020. u Hrvatskoj.

- Kao 'Šuma Striborova' – zaključuju.

- Zašto, ma da nije u pitanju naš novac, mi bi se još i zabavljali, ovako - nije nam do šale.

Nemilice, u kontekstu 'ljudski um je ograničen, ali glupost neće biti nikada' gledamo i teško...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 13:56