StoryEditorOCM
HrvatskaNOVA ‘PTICA‘ U FLOTI

Zašto Croatia Airlines mijenja flotu i uzima Airbus, a ne Boeing? Što će to značiti putnicima? Je li to dobra odluka?

Piše Jadran Kapor
31. srpnja 2024. - 16:24
Našem avioprijevozniku je važna brzina i dolet od preko 6297 kilometara i najvećom brzinom krstarenja od 871 km/hRonald Goršić/Cropix

Još dok je Hrvatska osnivala svoju nacionalnu zrakoplovnu kompaniju i formirala prvu flotu lomila su se koplja oko toga zbog čega Airbus, a ne Boeing.

Najjači argument na strani Boeinga tada je bila snaga američke politike. Računali smo da nam ta podrška treba u stvaranju države. No danas, kad hrvatski "flag carrier" u cijelosti mijenja svoju flotu pitanje se može postaviti i bez političke pozadine. Doista  – zašto Airbus, a ne Boeing koji koristi većina low cost kompanija u Europi?

Zašto se Croatia Airlines uopće odlučio u potpunosti zamijeniti flotu svojih zrakoplova koja i nije bila tako stara? Zar se opet netko želio "ogrebati" za proviziju?

Hrvatski "flag carrier" odlučio je samo jednim tipom zrakoplova, Airbusovim 220, zamijeniti flotu koja se sastojala od modela A3...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. studeni 2024 18:25