StoryEditorOCM
Hrvatska"prava drama"

Više od 130 putnika zatočeno je na aerodromu, satima čekaju mehaničare i - večeru. Javio se i direktor Zračne luke

Piše Nikola Patković/JL
2. lipnja 2023. - 21:20

Iako smo danas poslijepodne objavili kako je iz osječke Zračne luke prema Londonu otputovalo 133 putnika, to se još nije dogodilo i putnici se još uvijek nalaze u prostoru ZL Osijek, ali izvan šengenskog prostora.

Naime, nakon što su prošli carinsku i policijsku kontrolu te ušli u bescarinski prostor, putnici su dobili obavijest kako avion neće poletjeti na vrijeme zbog tehničkih problema - piše Nikola Patković za Jutarnji list.

- Trebali smo poletjeti u 16.35 sati, a onda su nam rekli da se let odgađa na 17.00, pa na 17.30, a sada na displeju stoji da polijeće u 22 sata. Navodno se čekaju njihovi mehaničari koji dolaze iz Venecije. Uglavnom, mi smo tu i čekamo, a odustati od puta ne možemo i nećemo, jer smo ovo planirali tri mjeseca, rezervirali hotel – rekao nam je jedan putnik koji je s obitelji poželio iskoristiti ponovnu uspostavu linije Osijek – London nakon šest godina, kako bi posjetio britansku metropolu.

Javila nam se mailom i jedna putnica koja je navela da su, prema njezinim riječima, putnici trenutno "zatočeni" na osječkom aerodromu te im se ne dopušta povratak na hrvatski teritorij ukoliko ne odustanu od leta. Također je navela da su im ‘prije dva sata obećali obroke koji još nisu stigli‘.

Javio nam se i direktor ZL Osijek Ivan Kos, koji nam je rekao da je ‘situacija, nažalost, izvan ingerencije Zračne luke‘.

- Nemamo previše informacija iz pozicije Zračne luke, posada nam je rekla da oni pokušavaju otkloniti tehnički problem na avionu. Što se tiče putnika, oni su prošli sve kontrole i sada su u bescarinskoj zoni iz koje mogu izaći samo ako odustanu od leta, a to je opet stvar policijskih poslova na koje Zračna luka također ne može utjecati.

- Mi smo s naše strane poduzeli sve kako bismo putnicima, koji su nam najvažniji, maksimalno olakšali ovu situaciju. Naručili smo za sve njih večeru iz nekoliko restorana o našem trošku, proširili smo maksimalno i vanjski prostor koliko smo mogli da mogu izaći izvan zatvorenog dijela zgrade.

- I mi se moramo držati protokola, procedura i pravila - rekao nam je Kos koji je dodao kako putnici još uvijek čekaju hranu jer su neki imali posebne želje koje su im ispunjavali, poput halal i veganskih obroka.

Prema dostupnim informacijama, uskoro bi iz Venecije trebala sletjeti tehnička služba koja će otklonili problem - piše Nikola Patković za Jutarnji list.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. travanj 2024 09:07