Animirani film "Dubrovnik – safe vacation" dio je marketinške kampanje Grada Dubrovnika i gradske Turističke zajednice u vremenu tzv. revitalizacije postkorona-turizma.
Naručitelji 1,33 minute dugog crtića, vrijednog 100 tisuća kuna, planiraju ga plasirati na domaćem i stranim tržištima, u zrakoplovima i na kruzerima koji bi (valjda) trebali uplovljavati tijekom 2020. u Dubrovnik. Grad i TZ su se odlučili na iskorak od uobičajenog reklamiranja, i prekrasne dubrovačke vizure, umjesto živom, prikazati onom nacrtanom slikom. Dok je nekima to dobra ideja, drugi ga nazivaju uratkom za najmlađe.
Crtić u kojem glavni glumac, vitez Orlando, gledateljima priča o začecima karantene u Lazaretima 1377. godine, načinu borbe protiv epidemija, usput predstavlja ljepote i ponudu Dubrovnik...
StoryEditorOCM
HrvatskaANTIREKLAMA
Turistički stručnjaci: Crtić ‘Dubrovnik - safe vacation‘ trebao je privući goste, a mogao bi postati promašaj sezone jer ipak nismo korona free
3. srpnja 2020. - 07:41
Animirani film 'Dubrovnik - safe vacation' dio je marketinške kampanje Grada Dubrovnika i gradske Turističke zajedniceTuristika zajednica Grada Dubrovnika
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?