StoryEditorOCM
Hrvatskashrinkflacija

Trgovački lanci i dalje smanjuju količine proizvoda, evo čega su se dosjetili: ‘Ovo je kupovina dostojna Delboya‘

Piše Dora Koretić/ JL
15. siječnja 2024. - 12:14
Članice i članovi Facebook grupe ‘Velike škrtice‘ čudili su se i šalili s najnovijim smanjenjem količine proizvoda (ilustracija)Nikolina Vuković Stipaničev/Cropix

Potrošači su već navikli da se smanjuju omekšivači, čokolade i sokovi, ali jedna naša čitateljica i članica naše Facebook grupe "Velike škrtice" dojavila nam je dosad najapsurdniji primjer smanjivanja proizvoda, odnosno "shrinkflacije".

Naime, u Sparovoj joj je trgovini za oko zapelo veliko pakiranje maramica s deset manjih, pojedinačnih paketa, no ono što ju je "nasmijalo" bila je oznaka na paketu na talijanskom jeziku.

Naime, svaki pojedinačni paketić maramica umjesto uobičajenih deset sadrži samo devet maramica, što u konačnici znači da kupovinom velikog paketa potrošač dobiva devedeset umjesto sto maramica, odnosno devet umjesto uobičajenih deset paketića.

"Kupite devet po cijeni deset maramica. Pa ovo je kupovina dostojna Delboya", kazala je čitateljica te priložila fotografiju maramica. Kaže kako se donedavno veliki paket maramica prodavao po deset pojedinačnih maramica u paketu, što znači da su u Sparu odlučili malo uštedjeti na šmrkavim potrošačima, piše Jutarnji list.

image

Pakiranje papirnatih maramica s devet umjesto deset pojedinačnih paketića

Screenshot Facebook grupa ‘Velike škrtice‘
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. studeni 2024 00:15