Vrgorački kamen u posljednje vrijeme postao je tražena roba. Njime se gradi makarski lukobran i dio autoceste od Maloga Prologa prema Metkoviću. Prilikom gradnje dionice Dalmatine od Ravče do Vrgorca iskopano je oko 2.804.141 metara kubnih raznoga materijala, a većinom kamena koji se odlagao najčešće uz samu trasu autoceste.
Upravo zbog toga došlo je do sudskog spora između Ive Jelavića iz Ravče i Hrvatskih autocesta. Naime, Jelavić tvrdi da je građevinska operativa koja je radila na probijanju Dalmatine po nalogu ljudi iz HAC-a odlagala materijal gdje je stigla, bez pitanja vlasnika zemljišta. Tek kada su potonji shvatili što se zapravo čini, počeli su se masovno buniti. Umirivalo ih je obećanje iz HAC-a kako će se obeštetiti. Međutim, prođe dan za danom, godina za godinom, a ne...
Upravo zbog toga došlo je do sudskog spora između Ive Jelavića iz Ravče i Hrvatskih autocesta. Naime, Jelavić tvrdi da je građevinska operativa koja je radila na probijanju Dalmatine po nalogu ljudi iz HAC-a odlagala materijal gdje je stigla, bez pitanja vlasnika zemljišta. Tek kada su potonji shvatili što se zapravo čini, počeli su se masovno buniti. Umirivalo ih je obećanje iz HAC-a kako će se obeštetiti. Međutim, prođe dan za danom, godina za godinom, a ne...