StoryEditorOCM
Hrvatska'shop until you drop'

Teorija relativnosti na hrvatski način: sniženja su mizerna, trgovci još i varaju, a svi navalili u šoping!; U mjesec dana potrošili smo više od 15 milijardi kuna

8. kolovoza 2019. - 14:21

Sniženja su u punom jeku, u pojedinim trgovinama sniženi su artikli manji dio asortimana jer već pristižu nove kolekcije, no to opet ne znači da će ih kupci moći dobiti po nekom značajnijem popustu.

I ove se godine Hrvati, naime, žale da trgovci nude mizerna sniženja koja se ne mogu mjeriti s onima u susjednim državama. Čak i u kolovozu, kad su sniženja, praktički, na izdisaju (službeno traju do početka rujna op.a.), u većini trgovina popusti idu do maksimalnih 50 posto, i to opet ne cijelog asortimana.

Zanimalo nas je imaju li i u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) takva saznanja.

Poslovna politika

- Cilj je svakog trgovca prodati robu, a cijene, kao i raspon sniženja, trgovci određuju u skladu sa svojom poslovnom politikom, poštujući pozitivne zakonske propise, s time da...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2024 04:16