StoryEditorOCM
Hrvatskaistraživački problem

Što zapravo rade hrvatski influenceri? Odgovor je dao sociolog kojeg je na istraživanje potaknula jedna Severinina rečenica objavljena na Instagramu

23. prosinca 2018. - 12:39
instagram

Što bi to bio "kruh bez motike", odnosno kako vrednovati rad celebrityja oko kojih se vrti veliki novac, a za koje velik dio publike poslovično smatra da "ne rade ništa"?

Za odgovor nećemo ulaziti u žute medije niti kavanske rasprave, nego slijediti preliminarne rezultate istraživanja na višegodišnjem projektu „Transformacija rada u posttranzicijskoj Hrvatskoj“ na zagrebačkom Institutu za etnologiju i folkloristiku, čija je to jedna od podtema transformirana u istraživački problem.

Na ključno pitanje iz uvoda sociologa Ozrena Bitija potaknula je Severina rečenicom koju je na Instagramu još prije nekoliko godina stavila pod svoju fotografiju. Snimljena u kupaćem kostimu za vrijeme boravka u Abu Dhabiju, pjevačica je napisala „Nema kruha bez motike, nema lajka bez golotinje&ldqu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 19:28