Nakon brojnih polemika u javnosti i okapanja između pozicije i opozicije, opet je politika, a ne struka, prelomila: Hrvatska će biti spojena pelješkim mostom. Nedugo nakon toga pred milijunskim TV auditorijem u Dnevniku 3 pojavio se inženjer Jure Radić, predsjednik Uprave i suvlasnik IGH, i javnosti predstavio projekt mosta koji je, u ime Instituta građevinarstva Hrvatske, osobno izradio još u vrijeme Sanaderove Vlade.
Problem je u tome što za taj projekt, tvrdi naš poznati stručnjak u mostogradnji dr. sc. Jure Radnić, nikada nije bio raspisan javni natječaj(!), a Radić ponovno nudi državi modificirani, jeftiniji model istog mosta s dva, umjesto četiri prometna traka. Dapače, Radić je uvjeren u svoju pobjedu jer je nekoliko puta poručio da će Vlada na natječaju izabrati baš njego...
Problem je u tome što za taj projekt, tvrdi naš poznati stručnjak u mostogradnji dr. sc. Jure Radnić, nikada nije bio raspisan javni natječaj(!), a Radić ponovno nudi državi modificirani, jeftiniji model istog mosta s dva, umjesto četiri prometna traka. Dapače, Radić je uvjeren u svoju pobjedu jer je nekoliko puta poručio da će Vlada na natječaju izabrati baš njego...