Provizije, lobiji, uvećane cijene radova, međusobni dogovori Hrvatskih autocesta i kooperanata o namještanjima natječaja teških milijarde kuna, dogovori s projektantskim tvrtkama koje su planove za trase autocesta prilagođavale izvođačima, a ne obrnuto, tajna vlasništva političara u tvrtkama koje su morale dobijati poslove...
Sve je ovo, prema tvrdnjama jednog od bivših čelnika HAC-a, državne tvrtke za izgradnju autocesta, bio dio priče o izgradnji kapitalnih hrvatskih prometnica sredinom prošloga desetljaća, piše Jutarnji list.
“Bum hrvatske cestogradnje”, državu je na kraju koštao ogromne novce, a zbog uvjeta pod kojima su te prometnice sagrađane i danas se postavlja pitanje njihove isplativosti.
Josip Sapunar, koji je nakon dvogodišnjeg staža u ARZ-u, u dobi...
Sve je ovo, prema tvrdnjama jednog od bivših čelnika HAC-a, državne tvrtke za izgradnju autocesta, bio dio priče o izgradnji kapitalnih hrvatskih prometnica sredinom prošloga desetljaća, piše Jutarnji list.
“Bum hrvatske cestogradnje”, državu je na kraju koštao ogromne novce, a zbog uvjeta pod kojima su te prometnice sagrađane i danas se postavlja pitanje njihove isplativosti.
Josip Sapunar, koji je nakon dvogodišnjeg staža u ARZ-u, u dobi...