Kad je kupila kartu iz Stockholma za Zagreb - plativši je pritom 361,53 eura - naša čitateljica nije očekivala da će joj na letu dati hranu i piće besplatno jer je odavno navikla da je Croatia Airlines tu praksu ukinuo.
Ipak, nije mogla pretpostaviti da će na letu koji traje više od dva sata moći dobiti isključivo vodu i paketić krekera od 35 grama, i da joj neće biti dopušteno čak niti kupiti šalicu kave, a kamoli sendvič.
Taj se sporni događaj dogodio 3. srpnja kad je let iz Stockholma za Zagreb već u polasku kasnio jedan sat pa je većina putnika u startu bila iritirana, no pravi val nezadovoljstva uslijedio je nakon što je nekolicina njih poželjela kupiti kavu, čaj ili sendvič, na što im je ljubazno osoblje odgovorilo da ne smiju primati novac - odnosno, da na letu ne smiju ništa prodavati, piše Jutarnji list.
Putnicima u biznis klasi pritom je, priča naša čitateljica, najnormalnije bilo posluženo sve - manji obrok te pića po želji, a osoblje ih je redovito obilazilo kako bi ih pitalo trebaju li još nešto i jesu li zadovoljni.
sustav koji ne prihvaća prigovore
Oni u putničkoj klasi morali su se zadovoljiti čašom vode i krekerima, a naša čitateljica kaže da je slična situacija bila i na letu iz Zagreba za Stockholm krajem svibnja.
"Naš Croatia Airlines - debelo subvencioniran od naše države odnosno građana - ne pripada kategoriji jeftinih aviokompanija, ali zato ima definitivno najlošiju uslugu na svojim europskim letovima. Naravno, to se ne odnosi na malobrojne putnike koji putuju biznis klasom, nego na većinu nas ostalih koji putujemo ekonomskom klasom", rekla nam je čitateljica te zamolila da ispitamo u Croatia Airlinesu o čemu je riječ jer je njoj, kad je htjela podnijeti prigovor putem interneta, sustav dojavljivao da ga ne mogu prihvatiti jer "ne prihvaćaju prigovore za letove na kojima Croatia Airlines nije bio operater".
Upravo tu leži i pokušaj objašnjenja zašto na letu za Stockholm nema mogućnosti prodaje hrane i pića.
"Međunarodni letovi koje navodi vaša čitateljica obavljeni su privremeno unajmljenim zrakoplovom kompanije Fly Air41 na kojem, zbog tehničko-operativnih razloga, putnicima nije bilo moguće koristiti dodatnu ponudu Sky shop, kao i na drugim letovima obavljenim navedenim zrakoplovom. Na svim drugim letovima koji se obavljaju zrakoplovima Croatia Airlinesa putnicima su dostupni besplatni servis hrane i pića te dodatne usluge tijekom leta", naveli su u Croatia Airlinesu.
Piše Croatia Airlines, pamti se Fly Air41
Nisu nam odgovorili što konkretno priječi da Fly Air41 putnicima na letovima omogući ponudu iz Sky shopa, kao ni na kojim drugim linijama ta usluga također nije dostupna.
Croatia Airlines od te je kompanije unajmio jedan Airbus A319 kao pomoć u vrijeme ljetne sezone, a riječ je o tvrtki koju je u Hrvatskoj registrirala njemačka zrakoplovna kompanija Sundair.
Ipak, putnici su kupili karte - koje su masno platili - putem Croatia Airlinesa te sjeli u zrakoplov na kojem je pisalo Croatia Airlines, pa se naša čitateljica s pravom pita kako je trebala znati da je operater netko drugi te može li to biti opravdanje nacionalnog prijevoznika za tako lošu, a dobro naplaćenu uslugu.
"Pitam se koji će to turisti dolaziti Croatia Airlinesom u Hrvatsku kad im sve, koliko mi je poznato baš sve veće aviokompanije, nude mnogo kvalitetniju uslugu, počevši od manje kašnjenja do pružanja usluga hrane i pića tijekom leta, bez obzira na to tko je operater", požalila se.