StoryEditor
Hrvatskaprvak svita

Prestižne INMA nagrade: Slobodna Dalmacija za projekt Sudamje ‘Guštajte na fešti iz tinela‘ dobila medijskog Oscara

Piše PSD
3. lipnja 2021. - 17:51

Na 84. dodjeli godišnjih svjetskih medijskih nagrada INMA Global Media Awards izdanja Hanza medije osvojila su vodeće nagrade: Slobodna Dalmacija prvo mjesto za projekt Sudamja 2020: "Guštajte na fešti iz tinela" u kategoriji projekata/rada za dobrobit zajednice u konkurenciji regionalnih brendova, a Jutarnji list i Cropix za izložbu fotografija potresa Zagreb - grad koji treba našu ljubav u kategoriji čiji je naziv "Najbolji način da se kroz event gradi medijski brend" u konkurenciji nacionalnih brendova.

NMA Global Media Awards medijski je pandan filmskom Oscaru, i dobiti njihovu nagradu je velika čast i potvrda kvalitete projekta. Fešta iz tinela Slobodne Dalmacije je bila fešta svetog Duje, itekako poznata svim Splićankama i Splićanima, a tako draga i svima ostalima. Kako nas je pandemija koronavirusa povukla u domove, a javna okupljanja su se prestala održavati Slobodnoj Dalmaciji je spojila nespojivo. Šušur s Rive za feštu svetog Duje, zvukove klepetuša i ugođaj užežin tombule premjestitili smo u dnevne boravke, tinele, svih željni tradicije.

- Žiri je ocijenio prvoklasnim način kako je Slobodna Dalmacija uklopila tradicionalni događaj s digitalnom sferom zahvaljujući vrsnom i angažiranom lokalnom novinarstvu i dojmljivim grafičkim rješenjima - kazala je voditeljica.

image
U prezetnaciji za kandidaturu posebno se naglasilo kako je građankama i građanima Splita, toliko željnima druženja, data sigurna alternativa

U kampanji "Guštajte na fešti iz tinela" mislilo se ne samo na tjelesno zdravlje (poštujući fizičku distancu i pozivajući na pridržavanje mjera) nego i na ono psihičko, dajući ljudima osjećaj kako se neke stvari ipak ne mijenjaju, svemu lošem u inat. Tako je ostao osjećaj nade, možda i jači nego prije, da ćemo se u sljedećim vremenima opet svi skupa naći na Rivi, s obitelji i s prijateljima, malo proćakulati i guštati u novim feštama svetog Duje.

Kampanja je prvo pokazala da Split, unatoč pandemiji, itekako živi. A kako bi se javnosti što vjernije približio ugođaj koji tradicionalno živi svakog 7. svibnja, online joj je ponuđeno sve što se inače moglo vidjeti i doživjeti na Rivi. 

Tako je microsite sadržavao obraćanje građanima Msgr. Marina Barišića, nadbiskupa i metropolit splitsko-makarskog, kao i  gradonačelnika grada Splita, Andre Krstulovića Opare kao i video i fotogaleriju „Split i sv. Duje“. Također,  u suradnji s Hrvatskim nacionalnim kazalištem Split u sadržaj su uključene arije iz operete Split'ski akvarel, te je postavljen video „Split se budi“; kroz suradnju sa najstarijim KUD-om Jedinstvo omogućili smo gledateljima uživanje u splitskim folklornim plesovima; video „Na dobro vam došla Sudamja“, uz koncert klape Filip Dević. Kreirali smo igru virtualnog slaganja puzzli povijesnih splitskih lokacija za najmlađe ali i one starije, kviz na temu poznavanja grada Splita i običaja za blagdan Svetog Dujma, predstavljena je galerija dječjih radova na temu Moj sveti Duje, te niz tekstova povjesničara Slobodana Novaka koji daju uvid u bogatu povijest grada i pregršt drugih članka vezano na temu grada Splita, običaja, gastronomije i sl. za vrijeme Sudamje.

Kako bi virtualnu proslavu obogatili sa što više sadržaja, povezali smo se sa najstarijim i važnijim institucijama u gradu: Poglavarstvo grada Splita, Splitsko-makarskom nadbiskupija,  Hrvatskom nacionalnim kazalištem Split, kulturno umjetničkim društvima, gradskim odsjekom za obrazovanje i sport, školama i vrtićima, koji su se svi odazvali našem pozivu i sudjelovanju u projektu.

image
Microsite Sudamja 2020.

Projekt su podržali partneri: Grad Split i Gradonačelnik Splita, i HEP (hrvatska nacionalna elektroenergetska tvrtka, koja se više od jednog stoljeća bavi proizvodnjom, prijenosom i distribucijom električne energije). S tako važnim i velikim parterima projekt je dobio puni zamah.

image
Projekt je obuhvaćao sinergiju printa i digitala, od novine, preko portala pa sve do društvenih mreža uz poziv djeci na sudjelovanje tako što su trebala slati svoje radove

Tiskano izdanje je također uključivalo mega poster dječjih radova na istu temu.

Projekt Jutarnjeg lista se našao se na listi INMA-e među šest najboljih, i to uz The Wall Street Journala, Timea, The Economic Timesa, Hindustan Timesa i Jagran Prakashana. Jutarnji list je osvojio drugo mjesto iza pobjednika Hindustan Timesa, a ispred The Wall Street Journala. "Zagreb – grad koju treba našu ljubav", izložba Cropixovih fotoreportera koji su snimali zagrebački potres i posljedice koje je ostavio mogla se pogledati prošle jeseni na Europskom trgu, i za nju je vladao velik interes posjetitelja.

Naši su autori snimali neposredne reakcije nakon zagrebačkog potresa, uplašene ljude na ulici, nesigurnost, zabrinutost, grad koji se urušava pod ciglama, njegove krhotine, ali i grad koji se pokušava polako oporaviti od šoka. Neke su od tih fotografija prava mala remek-djela u kategoriji ulične umjetnosti.

Međunarodno udruženje novinskih medija (INMA) globalna je zajednica vodećih novinskih medijskih kuća na tržištu koja ponovno otkriva kako angažiraju publiku i povećavaju prihode u okruženju s više platformi. Zajednica INMA sastoji se od više od 16.000 članova u 850 medijskih kuća u više od 70 zemalja. INMA je najistaknutija mreža za razmjenu ideja u vijestima s članovima povezanim putem konferencija, izvještaja, webinara, virtualnih sastanaka, neusporedive arhive najboljih praksi i inicijativa posvećenih digitalnim pretplatama, proizvodima i podacima.

Ovogodišnje INMA Global Media Awards uključuju 20 kategorija usredotočenih na izvrsnost u vijestima, medijskim platformama, pretplatama, razvoju poslovanja te podacima i uvidima. Natjecanje ocjenjuje slične medijske kuće s grupama za nacionalne vijesti, regionalne vijesti i - po prvi puta - grupe. Ocjenjivanje za Global Media Awards, koje INMA dodjeljuje od 1937. godine, održano je u veljači s 44 medijska stručnjaka iz 22 zemlje usredotočenih na probojne rezultate, jedinstvene koncepte, snažnu kreativnost, inovativno razmišljanje i sinergije pobjednika na različitim platformama.

item - id = 1103323
related id = 0 -> 1126028
related id = 1 -> 1126021
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. rujan 2021 16:44