StoryEditorOCM
HrvatskaPRAVA POTROŠAČA

Potrošačka radost: na novoj kosilici otpali kotači, zamijenite je, ali i na drugoj ispao jedan, a treće više nema...

Piše Olgica Grizelj-Ivić
16. lipnja 2023. - 16:25

Bezbroj je primjera u kojima se potrošači kao kupci tehničke ili neke veće robe, na primjer namještaja, nađu u neuobičajenim situacijama kad kod kuće otkriju da je proizvod neispravan. U kojem roku ga trebaju vratiti ili mogu li ga uopće vratiti trgovcu?

Ako su kupili fen ili aparat za kavu pa vidjeli da nešto nije u redu, otići će natrag u prodavaonicu i u najboljem slučaju dobiti isti novi, no što kad je riječ o kakvom gabaritnom uređaju ili komadu namještaja?

Kakva su uopće prava kupaca, a kakve obveze trgovaca? I nije samo riječ o povratu, ima i drugih situacija. Što je s jamstvima, plaćanjima, povratom novca itd.?

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. studeni 2024 13:33