
HŽ Infrastruktura je izvijestila da će od petka, 25. travnja od 8,20 sati do nedjelje, 27. travnja doći do znatnih poremećaja u željezničkom prometu zbog radova na dvama velikim željezničkim projektima, pri čemu će doći i do privremene obustave kompletnoga željezničkog prometa kroz kolodvor Dugo Selo.
Riječ je o projektima rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugoga kolosijeka na dionicama Dugo Selo - Križevci i Križevci - Koprivnica - državna granica s Mađarskom, a HŽ Infrastruktura je priopćila da će u tom razdoblju umjesto dijela vlakova voziti autobusi, a dio vlakova bit će otkazan na relacijama od zagrebačkog Glavnog kolodvora do Sesveta, Dugog Sela, Koprivnice, Novske, Osijeka, Požege, Banove Jaruge i Savskog Marofa u oba smjera.
Gradsko-prigradski vlakovi vozit će do kolodvora Sesvete i iz njega, a između kolodvora Sesvete i Dugo Selo vozit će tzv. kružni autobusi.
očekuju se veća kašnjenja
Također, od 25. do 27. travnja putnici s kartama HŽ Putničkog prijevoza moći će kao alternativni prijevoz koristiti autobuse i tramvaje ZET-a, a putnici s kartama ZET-a vlakove HŽ Putničkog prijevoza, navodi se.
Napominje se da je posebna regulacija željezničkog prometa na dionici Križevci - Koprivnica započela već 22. travnja i trajat će do 30. travnja, a od 25. do 27. travnja preklopit će se s posebnom regulacijom željezničkog prometa na dionici Dugo Selo – Vrbovec.
"Zbog posebne organizacije prometa očekuju se veća kašnjenja zbog kojih se ispričavamo putnicima te ih molimo za strpljenje i razumijevanje", poručuju iz HŽ Infrastrukture.
Između Križevaca i Koprivnice izvodit će se radovi potrebni za preusmjeravanje prometa na lijevi kolosijek između kolodvora Križevci i Lepavina, radovi na kontaktnoj mreži i skretnicama u kolodvoru Križevci te na spoju Vojakovački Kloštar. Između Dugog Sela i Vrbovca, pak, ugrađuju se skretnice i propusti te će se raditi na kontaktnoj mreži.
Po završetku obaju projekata, zajedno vrijednih više od pola milijarde eura sufinanciranih iz EU-ovih fondova, pruga od Dugog Sela do mađarske granice postat će dvokolosiječna i osposobljena za brzine do 160 km/h. Završetak svih radova na oba projekta očekuje se 2026., izvijestili su iz HŽ Infrastrukture.
Komentari (0)
Komentiraj