StoryEditorOCM
Hrvatskakako nas varaju

Pod krinkom promjene dizajna, proizvođači drastično smanjuju pakiranja, a ostavljaju iste cijene, čak ih i podižu! Jedno poskupljenje zbilja je bezobrazno, evo o čemu se radi

Piše Dora Koretić/JL
2. svibnja 2022. - 14:50

Nekad su u filmovima smanjivali djecu, a sad po trgovinama isto rade s proizvodima. Eh da, jedino što je ovo prvo ipak bilo izmišljeno i komedija, a ovo drugo je baš jako stvarno, uznemirujuće i nimalo smiješno.

Dobro, moram priznati da sam prvo ipak umrla od smijeha kad sam prije koji tjedan došla u trgovinu kupiti Keune šampon i regenerator, a koji su nedavno doživjeli redizajn. Dobili su nove bočice i ambalažu, no dizajn je teško mogao prikriti za potrošače onu najveću i najšokantniju promjenu – proizvod se količinski smanjio za 20 posto, ali mu je cijena, kad se sve skupa preračuna, narasla za 71 posto što mi je u dosadašnjem iskustvu jedno od najradikalnijih poskupljenja na koje sam naletjela.

Da skratim priču – Keune šampon koji je donedavno bio pakiran u bočicu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 05:52