Prema podacima inspekcije, od uzorkovanih 219 proizvoda, u 4,5 posto slučajeva otkriveno je kako oni ne zaslužuju naziv “ekološki”.
Po prirodi sam sumnjičava, pa tako uglavnom zaobilazim trgovine koje se reklamiraju eko proizvodima jer za njih nitko od potrošača ne može utvrditi jesu li doista ekološki ili ne.
Okej, iznimka je kad za neki kolač trebam koricu limuna ili naranče, ali i tada ih ribam sa suzom u oku jer nisam sigurna neću li u biskvit zapravo ubacit‘ hrpu kemije.
Oko ekoloških proizvoda ljudi općenito zauzimaju drastične stavove - ili ih u potpunosti zaobilaze ili neće niti pod prijetnjom oružjem kupiti špricanu voćku, a nedavno istraživanje europarlamentarke Biljane Borzan pokazalo je da su Hrvati većinom skeptični - njih čak 70 posto ne vjeruje ekol...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....