Siječanjske rasprodaje uobičajeno su vrijeme za pametnu kupnju, kad se "kapitalni" komadi, poput kaputa ili čizama, mogu "ugrabiti" po upola nižim cijenama.
Ove godine, čini se, to baš i nije slučaj unatoč činjenici da se na izlozima oglašavaju vrtoglava sniženja, i do 70 posto. Riječ je, naime, o tomu da u trgovini kupci jedva mogu pronaći tri artikla koja su na tom maksimalnom popustu, pa se uglavnom osjećaju prevarenima.
Najveći je apsurd to da ni relativno novi zakonski propisi ne prepoznaju ovakvo ponašanje trgovaca kao zavaravajuće oglašavanje, nego im idu naruku.
Dok je, naime, u prethodnom Zakonu o zaštiti potrošača bilo navedeno kako prodavač, ako oglašava sniženje do, primjerice, 60 posto, za taj najveći iznos mora spustiti cijenu minimalno petini artikala u trg...
StoryEditorOCM
Hrvatskadućani krcati robom
Ovako trgovci 'muljaju' na sniženjima: kupci se s pravom osjećaju prevarenima, a najveći je apsurd što im zakon - pomaže
12. siječnja 2018. - 12:37
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?