Je li nepovratno propala najskuplja investicijska avantura Hrvatskih željeznica zvana „nagibni vlakovi“? Kako nam je potvrđeno u Upravi HŽ-a „Vuča vlakova“, od osam nagibnih vlakova, „Regio Swinger“ njemačkog proizvođača “Bombardier Transportation“ kupljenih 2003. za 34 milijuna eura, vozi samo jedan!
Taj se jedini ispravni vlak vozi na relaciji Split-Zagreb. Osim toga, taj se vlak ne može može nazvati nagibnim jer mu je rješenjem Inspekcije za sigurnost željezničkog prometa, Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture RH od veljače ove godine isključena nagibna tehnika, pa vozi kao obični vlak. Zbog ograničenja brzine do 100 km na sat, vlak od Splita do Zagreba vozi čak 6 sati.
Taj se jedini ispravni vlak vozi na relaciji Split-Zagreb. Osim toga, taj se vlak ne može može nazvati nagibnim jer mu je rješenjem Inspekcije za sigurnost željezničkog prometa, Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture RH od veljače ove godine isključena nagibna tehnika, pa vozi kao obični vlak. Zbog ograničenja brzine do 100 km na sat, vlak od Splita do Zagreba vozi čak 6 sati.