
Vlak slovi kao siguran, brz i ekološki prihvatljiv prijevoz. Tako je možda u prijevozničkim udžbenicima i u teoriji, međutim hrvatska željeznička praksa poprilično je dugačija.
Putovanje vlakom od Pule do Rijeke u ponedjeljak navečer trajalo je gotovo četiri sata, javila je čitateljica čiji se sin student nakon blagdana vraćao u Rijeku. Još gore zvuči podatak da su putnici dva puta presjedali i na kraju u Lupoglavu na hladnoći čekali autobus sat i pol. Brže se ova udaljenost nekad prelazila kočijama, piše Glas Istre.
Vidjet će se kojim će argumentima uprava željeznice objasniti sporost navedenoga vlaka. Za obične putnike velika je zagonetka kako vlakovi u Hrvatskoj, za razliku od svijeta, s protekom vremena i razvojem tehnologije postaju sve sporiji.
S druge strane možemo tek zamisliti kako je studentima, koji tehnološki i fizički s lakoćom prelaze granice država i udaljenosti među kontinentima, kada tako sporovozno prelaze i tako kratke udaljenosti. I koliko mogu računati na prijevoz hrvatskim željeznicama, ma koliko im se povoljno nudio.