StoryEditorOCM
Hrvatskaneugodno iskustvo

Naša čitateljica uplatila putovanje, pa ostala bez novca! Je li poznata putnička agencija nasamarila više Hrvata?

Piše Vinko Paić
16. svibnja 2023. - 22:13

Trebalo je to za našu čitateljicu D.P. iz okolice Zagreba (podaci poznati redakciji) biti putovanje iz snova. Godinama je maštala o tome da posjeti Dubai, istraživala i čitala iskustva drugih posjetitelja koji su već bili tamo. Kad joj se početkom veljače ove godine ukazala prilika da može otputovati na šest dana, D.P. odlučuje angažirati turističku agenciju jer joj se to činilo praktičnije, a ne da sama traži povoljne avionske karte, smještaj i radi plan putovanja.

Prijateljica i ona uplaćuju 28.12.2022. Bravo putovanjima ukupno 2107,64 eura. No, umjesto da gušta na nekoj od plaža u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, D.P. u veljači ostaje kući jer je agencija otkazala putovanje, a novac koji joj duguje nije nikad dobila.

image
Privatni album

- Na put smo trebale ići 16.2., ali nam je agencija bez objašnjenja otkazala taj put ponudivši nam novi termin na koji smo mi pristale - započinje svoju priču D.P.

U mailu koji su joj 6. veljače poslali iz Bravo putovanja stoji kako su za polazak u Dubai 16.2. zakupili dvije grupe, no da zbog više faktora moraju otkazati jedan od polazaka, i to onaj u kojem se nalazi D.P.

- Drugi put smo trebale putovati 27.4., ali nam je agencija i to otkazala - kaže naša sugovornica koja 19.4. šalje mail agenciji sa zamolbom da joj kažu hoće li putovanje biti realizirano s obzirom da je u međuvremenu doznala kako im je račun u blokadi te da joj trebaju uplatiti novu policu putnog osiguranja.

Nakon dva dana, dakle šest dana prije zakazanog drugog termina putovanja, D.P. dobiva mail od direktora Bravo putovanja Vjekoslava Piškura u kojem joj piše kako su morali otkazati i ovaj termin jer nisu u stanju dobavljačima platiti putovanje zbog blokade računa.

- Molimo vas za strpljenje oko povrata novca. Nastojat ćemo u najkraćem mogućem roku izvršiti povrat, ali ne ranije od 15 dana od trenutka dobivanja ove obavijesti - piše u mailu.

image
Privatni album

- Međutim to ih nije spriječilo da se na nove upite javljaju i dogovaraju putovanja, dok su za plaćena putovanja bili odsutni, na bolovanju ili se agencija seli na drugu lokaciju - ističe D.P. i dodaje.

- Poslovnica radi samo online, možemo samo poljubiti vrata. Novce ne vraćaju. Obratile smo se i banci u nadi da nam oni pomognu i vrate novce, ali nakon 18 dana još nismo dobile nikakav odgovor. Planiramo ih prijaviti policiji za krađu i obmanu. Nisu samo nama nanijeli štetu, dosta ih je ljudi prijavilo inspektoratu - zaključuje D.P.

Ona nije jedina koja je imala neugodna iskustva s Bravo putovanjima čija je registrirana adresa poslovanja na zagrebačkom Zrinjevcu. Na Facebook stranici Prevareni jedna je gospođa opisala svoje iskustvo.

- U prvom mjesecu smo dobili poklon bon za putovanje preko te agencije i otišli do njih, ali na vratima poslovnice im piše da rade isključivo online. Isti sam ih dan zvala nekoliko puta na broj naveden na vratima i poslala mail na sve adrese koje sam pronašla na njihovim stranicama, ali nitko se ne javlja niti na mobitel niti odgovara na mailove - piše gospođa. Njezin komentar pokrenuo je lavinu drugih nazadovoljnih korisnika koji pišu svoja neugodna iskustva s Bravo putovanjima.

image
Privatni album

- Trebam ići 24.5. u Pariz s njima, uopće mi se ne javljaju./Mi smo uplatili u siječnju garantirano putovanje u Andaluziju koje je trebalo biti u ožujku. Niti su poslali završno pismo niti obavijest da putovanja neće biti. Na telefon se ne javljaju, na mailove ne odgovaraju./Otkažu putovanje i ne vraćaju novce, evo već tri mjeseca čekamo./Mi u subotu trebamo u Budimpeštu, međutim već 20 dana nitko iz agencije ne odgovara na već četvrti mail./Ma banda lopovska, već dugo vremena varaju ljude, nemojte imati posla s njima - samo su neki od komentara nezadovoljnih korisnika koji nisu realizirali svoja putovanja.

U javnosti je poznat slučaj primorsko-goranskog župana Zlatka Komadine i njegove supruge Branke koji su sudskim putem potraživali povrat novca od Bravo putovanja te im je 2020. godine isplaćeno 15.540 kuna s kamatama i nadoknađeno 8228 kuna parničnog troška.

Vlasnik Vjekoslav Piškur uz to što je direktor Bravo putovanja, direktor je i Bravo Rent Line Grupe d.o.o. koja je registrirana 2021. godine, kao i BRAVO PRIJEVOZ-a j.d.o.o., registriran 2020. godine.

image
Privatni album

Prema stranici Poslovna.hr Bravo putovanja d.o.o. je  tokom posljednje dvije godine poslovao s gubitkom, a u 2021. ostvario je neto rezultat poslovanja u iznosu od -1.395,45 eura dok je ostvarena neto marža iznosila -0,60%.

Internetska stranica Bravo putovanja i dalje je u funkciji uz napomenu kako trenutno radi samo online, a na njoj se nude mnoga putovanja diljem svijeta, pa tako i ono šestodnevno u Dubai predviđeno za sredinu lipnja. Ipak, s obzirom na iskustvo naše čitateljice, kao i ostalih ljudi te da je račun agencije u blokadi, pitanje je hoće li bilo koje od putovanja koje Bravo nudi na svojim stranicima - uopće biti realizirano.

Bravo putovanja bez odgovora

Nekoliko smo puta kontaktirali agenciju na više brojeva i poslali im upit na mail. Do zaključenja pisanja ovog teksta nismo dobili odgovor, a objavit ćemo ga ako i kada nam odgovore.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 16:32