StoryEditorOCM
Hrvatskaput posut trnjem

Mirela Polić, izvjestiteljica za Hrvatsku projekta ‘Women in Public Relations‘: Kad žena uspije u biznisu, onda je muškarcima gadura

Piše Jozo Vrdoljak
14. rujna 2020. - 22:36
Uspjeh će se početi događati kada žene prestanu gledati na moć kao na nešto što muškarcima prirodno pripada, kaže Mirela PolićRanko Šuvar/Cropix

Mirela Polić izvjestiteljica je za Hrvatsku na projektu "Women in Public Relations". 

Cilj upravo dovršenog istraživanja koje je Polić provela skupa s Mirelom Holy bio je istražiti položaj žena u PR industriji u Hrvatskoj kroz percepcije i stavove ispitanica. Istraživanje "Women in Public Relations" provodi EUPRERA, najznačajnije europsko udruženje znanstvenika s područja odnosa s javnošću, pod vodstvom dr. Martine Topić s Leeds Beckett University.

U projektu osim Hrvatske i Velike Britanije sudjeluju Španjolska, Portugal, Francuska, Gruzija i Belgija. Ovo je prvi put od osnivanja struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj da se istražuje položaj žena u odnosima s javnošću, gdje više od od 70 posto radne snage čine žene.

Koje su hrvatske specifičnosti PR industrije?

- I...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. siječanj 2025 07:12