Pulska poduzetnica Vesna Borisavljević bila je u svojim ranim dvadesetim godinama kad je 1992. godine osnovala malu turističku agenciju A.T.I. koja se bavila uglavnom đačkim ekskurzijama; nekoliko desetljeća kasnije vlasnica je ista, samo što u agenciji radi dvadesetak ljudi i što je posao odmaknuo daleko od đačkih putovanja, u pravcu turističkog segmenta poznatog kao MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). Izrasli su u jednog od vodećih specijalista u Hrvatskoj za organizaciju velikih poslovnih i sportskih skupova (a u segmentu vjerskog turizma vodeća su agencija u regiji).
Kongresni turizam kao segment MICE-a iznimno je složen posao. To je posebna, zahtjevna niša platežno moćnih gostiju koji hotele pune izvan glavne sezone. Na taj način kongresni turizam zapravo svoju sezonu spaja s krajem i početkom glavne turističke sezone, što čini potencijal da sezona traje cijelu godinu.
No kongresni turizam, vrlo potentna grana turističke industrije koja animira mnoge prateće djelatnosti te poslovnim prilikama i prihodom injektira (lokalnu) zajednicu, u Hrvatskoj nema dovoljno prostora za rast. O čemu se radi, gdje su limiti i što se može učiniti da se oni uklone, razgovaramo s Vesnom Borisavljević.